هشتمین نمایشگاه دام، طیور، صنایع و تجهیزات وابسته در قزوین گشایش یافت

هشتمین نمایشگاه دام، طیور، صنایع و تجهیزات وابسته در قزوین گشایش یافت
هشتمین نمایشگاه دام، طیور، صنایع و تجهیزات وابسته عصر سه شنبه با حضور مدیرکل اصلاح نژاد وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مسوولان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان قزوین گشایش یافت.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: قزوین به لحاظ صنعت دامپروری، جزو استانهای برتر و به عنوان الگوی کشاورزی مدرن در صنعت دام و طیور در سطح ملی مطرح می باشد.
'هادی نیک فطرت' افزود: آشنایی مردم با صنایع مرتبط، افزایش آگاهی هایی اجتماعی نسبت به تولیدات این صنایع، ارایه توانمندی ها در فضایی تخصصی، تبادل اطلاعات و فناوری های پیشرفته در بین صنعتگران، رشد و اعتلای اقتصادی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.
وی ارایه توانمندی های مشارکت کنندگان، ایجاد آگاهی عمومی، اخذ سفارش از مشتریان جدید، معرفی کالا و خدمات جدید، گسترش کانالهای توزیع و ایجاد نمایندگی، تبادل اطلاعات و تجربیات، تحقیق بازار و بازاریابی، ورود به بازارهای جدید، رقیب شناسی و سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست.
این مسوول خاطرنشان کرد: قزوین به دلیل دارا بودن موقعیت خاص جغرافیایی، آب و هوایی و همچنین تمرکز واحدهای دام طیور و آبزیان، ظرفیت بالایی در این زمینه دارد که برگزاری نمایشگاه هایی از این دست می تواند در شکوفایی پتانسیل های بالقوه آن مثمر ثمر باشد.
نیک فطرت ادامه داد: این نمایشگاه از تاریخ 23 تا 26 دی ماه سال جاری به مدت چهار روز با حضور 50 شرکت داخلی و نمایندگی شرکت های خارجی در فضایی به مساحت سه هزار و 600 مترمربع دایر می باشد.
وی یادآور شد: مشارکت کنندگان در این نمایشگاه 26 درصد در بخش دامپروری و نهاده ها، 66 درصد در بخش تجهیزات دامپروری و هشت درصد در بخش دامپزشکی از استانهای تهران، اصفهان، گلستان، مازندران، قزوین، فارس و مازندران در این نمایشگاه حضور دارند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گفت: این نمایشگاه در مدت برگزاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین از ساعت 15الی 21 پذیرای بازدید علاقه مندان و متخصصان است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com