هزینه های تولید مرغ با بازار فروش همخوانی ندارد

هزینه های تولید مرغ با بازار فروش همخوانی ندارد
نماینده مردم نهبندان در مجلس با بیان اینکه صادرات مرغ از خراسان جنوبی به افغانستان برای مدیریت مازاد تولید الزامی است،گفت:هزینه تولید مرغ با بازار فروش همخوانی ندارد.
نظر  افضلی درباره صادرات مرغ از  نهبندان به افغانستان، گفت:در استان خراسان جنوبی  با مازاد تولید مرغ  روبرو هستیم؛بنابراین بهترین گزینه برای مدیریت مازاد تولید در خراسان جنوبی،صادرات مرغ به افغانستان کشور همسایه است.
نماینده مردم نهبندان وسربیشه درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صادرات مرغ از خراسان جنوبی به افغانستان نیازمند رعایت استانداردهای تولید است،تصریح کرد:برای سبقت گرفتن از رقبا در صادرات باید محورهای اصولی صادرات بین المللی در این حیطه رعایت شود.
افضلی با بیان اینکه کیفیت مرغ در خراسان جنوبی در سطح ایده الی است،افزود:افزایش قیمت تمام شده مرغ باتوجه به گرانی  نهاده‌های دامی مرغداران  را وارد مشکلات اقتصادی کرده است.

دولت براساس نرخ نهاده‌های دامی قیمت مرغ را تعیین کند
نماینده مردم نهبندان  در مجلس  تصریح کرد:دولت براساس نرخ نهاده‌های دامی قیمت مرغ را تعیین کند تا در حقیقت با  آنالیز قیمت، سود مرغدار کنار گذاشته شود تا مرغداران در چرخه تولید متضرر نشوند.
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در  مجلس  تصریح کرد: دولت باید به نوعی صنعت مرغداری را مدیریت کند که علاوه بر مصرف کننده، تولیدکننده نیز از شرایط بازار رضایتمند باشد.
عضو کمیسیون کشاورزی،آب  ومنابع طبیعی مجلس با بیان اینکه صادرات مرغ  از خراسان جنوبی به افغانستان به منظور مدیریت مازاد تولید الزامی است،یادآورشد: هزینه تولید مرغ  با بازار فروش همخوانی ندارد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com