هزار تن مرغ منجمد در زنجان توزیع شده است

هزار تن مرغ منجمد در زنجان توزیع شده است
علی معصومی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، افزود: قرمز منجمد در سرخانه های استان 51 تن است و تا کنون 302 تن گوشت قرمز منجمد در مناطق مختلف این استان توزیع شده است.
وی اظهار داشت: 500 تن سیب درختی و هزار و 500 تن پرتقال برای خرید عموم مردم در سردخانه های استان ذخیره سازی شده و مشکلی در این بخش وجود ندارد و میوه شب عید به وفور در بازار موجود است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، همچنین از برگزاری نمایشگاههای بهاره در شهرهای مختلف این استان خبر داد و گفت: با همکاری اتاق های اصناف استان نمایشگاههای بهاره در شهرهای زنجان، ابهر ، خرمدره و خدابنده برگزار می شود.
معصومی تاکید کرد: در حال حاضر 500 تن سیب درختی در سردخانه‌های استان ذخیره شده و هزار و 500 تن پرتقال نیز در حال حاضر موجود است.
وی تصریح ‌کرد: در حال حاضر 733 تن گوشت مرغ منجمد و 51 تن گوشت قرمز منجمد در سردخانه استان موجود است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآورشد: اقدامات لازم برای تامین میوه شب عید مردم استان زنجان انجام شده و در این راستا با شرکت تعاونی روستایی به عنوان مباشر در این مورد قرارداد امضا ء شده است.
معصومی افزود: در راستای برقراری بازار امن و با آرامش در پایان آخر سال نظارت محسوس و غیر محسوس از واحدهای صنفی در دستور کار است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com