هر شانه تخم‌مرغ باید5500 تومان به مصرف‌کننده عرضه شود

هر شانه تخم‌مرغ باید5500 تومان به مصرف‌کننده عرضه شود
صادقی با تاکید بر این‌که عمده مراجعات صنعتگران به سازمان بازرگانی برای تامین منابع مالی است، با اشاره به مباحث بازرگانی و تنظیم بازار گفت: در آستانه‌ی برگزاری عید قربان، برای جلوگیری از تنش قیمتی در عرضه‌ی گوشت با شهرداری و سازمان دامپزشکی برای عرضه‌ی دام در 15 منطقه در سطح تهران هماهنگ کردیم و علاوه بر آن با انجمن صنفی گشتار‌گاه استان‌ها صحبت کردیم تا 10 تا از گشتارگاه‌ها را در روز عید قربان به‌طور فعال برای عرضه‌ی گوشت و دام زنده و ارائه‌ی خدمات در نظر گیرند.
وی با اشاره به عرضه‌ی تخم‌مرغ در سطح تهران گفت: الان تخم‌مرغ به صورت انبوه عرضه می‌شود و هیچ مسوولیتی برای عرضه‌ی این کالا در میادین میوه و تره‌بار قائل نشدیم.
صادقی درباره خودداری برخی میادین میوه و تره‌بار از عرضه‌ی تخم‌مرغ با بهانه‌ نداشتن مجوز گفت: الان کاملا سیستم هماهنگ شده و به‌اندازه‌ی کافی تخم‌مرغ عرضه می‌شود، به‌گونه‌ای که باعث کاهش قیمت آن هستیم. شاید برخی میدان‌ها از عرضه‌ی تخم‌مرغ استقبال نکردند، وگرنه بحث مجوز ‌ندادن نیست و هر کسی مدعی است به ما مراجعه کند تا مشکل را رفع کنیم. ما به‌طور کلی تخم‌مرغ را در سطح همه میادین عرضه می‌کنیم و مشکلی نیست.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت در پایان خاطرنشان کرد: هر شانه تخم‌مرغ باید با قیمت پنج هزار و 500 تومان به مصرف‌کننده عرضه شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com