نیمی از ظرفیت صنایع لبنی به خواب رفته است

نیمی از ظرفیت صنایع لبنی به خواب رفته است
معاون برنامه‌ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام این‌که 80 درصد ظرفیت تولید فعال است، گفت: در حال حاضر 50 درصد ظرفیت صنایع لبنیات کار می‌کند.
سیدرضا فاطمی‌امین در پاسخ به این پرسش که مجلس معتقد است که تنها 20 تا 40 درصد ظرفیت تولید فعال است و اتاق بازرگانی ایران هم از فعال بودن 50 درصد ظرفیت
تولید می‌گوید، اظهار داشت: این موضوع به اندازه بنگاه‌ها برمی‌گردد.
وی عنوان کرد: این مسایل را با چند نفر از اعضای اتاق بازرگانی ایران و نمایندگان مجلس حل کردیم و مشخص شد 80 درصد ظرفیت تولید فعال است.
معاون برنامه‌ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که واحدهای کوچک را نباید با واحدهای بزرگ یکی بدانیم، تصریح کرد: وزن ما ارزش افزوده است و براساس آن، می‌توانیم نظر بدهیم.
فاطمی‌امین خاطرنشان کرد: ارقامی که در رابطه با فعال بودند تنها 70 درصد و یا 50 درصد ظرفیت تولید عنوان می‌شود، در رابطه با صنایع کوچک درست است.
وی با اشاره به تامین مالی برای حل مشکلات بنگاه‌های کوچک، گفت: در حال آمارگیری هستیم و این آمار را در می‌آوریم و اعلام می‌کنیم.
معاون برنامه‌ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام این‌که 50 درصد ظرفیت صنایع لبنیات کار می‌کند، افزود: این مساله به این دلیل است که کل شیر کشور تنها 50 درصد ظرفیت واحدهای تولیدی را
تامین می‌کند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com