نگرانی دانشگاه های دامپزشکی در خصوص وضعیت اقتصادی

نگرانی دانشگاه های دامپزشکی در خصوص وضعیت اقتصادی
به گفتۀ دکترOsburn - مدیر اجرایی موقت انجمن دانشگاههای دامپزشکی امریکا - اعلام کرد : ما باید به اقتصاد، آمار دام و نیازهای جامعه توجه داشته باشیم. تمامی این موارد مهم و حائز اهمیت هستند.
در کنفرانس سالانۀ انجمن دانشگاههای دامپزشکی امریکا که در الکساندریا و در تاریخ 11-7 مارس برگزار شد، فائق آمدن بر مسائل مالی حرفۀ دامپزشکی از موضوعات اصلی بود که عنوان گردید.
رؤسای دانشگاه دامپزشکی، مقامات مسئول این انجمن و مدیران آن در این کنفرانس گرد هم آمدند تا در خصوص یافتن راه حلی برای مسائل مالی و اقتصادی این حرفه به بحث و گفتگو بپردازند.
در نشست قبلی که در ماه مارس برگزار شده بود، به مسائلی از قبیل کم شدن دیدارهای کارشناسان دامپزشکی، ارقام بالای بدهی دانشجویان در امور مربوط به سلامتی و طرح و برنامه های مربوط به استخدام و میزان حقوق فارغ التحصیلان این رشته پرداخته شد.
در حدود 75 نمایندۀ دامپزشکی در این اجلاس حضور  داشتند. همگی به این توافق رسیدند تا انجمن دانشگاههای دامپزشکی امریکا به منظور حل مشکلات بدهکاری دانشجویان دامپزشکی، یک نیروی اجرایی تشکیل دهد که طرحی مبنی بر مشاوره امور مالی دانشجویان در برنامه داشته باشند. بعلاوه  کمیته تدابیر اقتصادی انجمن دامپزشکی آمریکا امسال در همایش سالانه انجمن دامپزشکی آمریکا، قصد دارد انجمنی مبنی بر بکارگیری فارغ التحصیلان جدید در امور کوچک دامپزشکی و افزایش تولید و درآمد، تشکیل دهد.
آقای Osburn  گفت: ارزیابی هایی این چنینی می بایست هر 3 تا 5 سال برگزار شود تا آینده این حرفه را تضمین کند.
این کنفرانس در واقع نقش تقاضای جهانی را بر روی توسعه تولیدات غذایی با سرمنشاء حیوانی برای بازار آمریکا مشخص کرد که این خود لزوم تخصص و نظارت نیروی دامپزشکی را افزایش می دهد.
همچنین دکتر jim lioyd  مدیر پشتیبانی بودجه، برنامه ریزی و تحقیقات نهادی دانشگاه دامپزشکی میشیگان در این کنفرانس اظهار داشت: در مجموع حقوق فارغ التحصیلان و دامپزشکان به جز کاهشی که در سال 2011 داشت، رشدی سریع تر از میزان تورم داشته است.
در پایان اذعان کرد: در خصوص آن دسته از دانشجویانی که واقعا" می خواهند دامپزشک شوند راههایی برای تحقق اهدافشان وجود دارد!
 
نظرات شما
  •  

    یزدانی گفت : ۹۱/۰۳/۰۳

    آمریکا با ترویج وآموزش و بکار گیری صنایع ایجادآفتهای بیولوژیکی وبیوتروریسمی در کشور های جهان سوم و...خود یکه تاز علوم وصنایع کشاورزی و تولید غذا در دنیاست و با ایجاد سیاست گرسنگی جهانی کشورهای ضعیف تر را به استعمار خود در آورده ...

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com