نوسان قیمت‌ مرغ بزرگ‌ترین چالش اتحادیه است

نوسان قیمت‌ مرغ بزرگ‌ترین چالش اتحادیه است

رییس اتحادیه مرغ و تخم ‌مرغ کرج گفت: نوسان قیمت‌ مرغ، بزرگ‌ترین چالش این اتحادیه است که مردم را گله‌مند می‌کند.
کاظم حاج محمدی درخصوص عملکرد و تعداد اعضاء اتحادیه مرغ و تخم‌ مرغ کرج در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا؛ افزود: این اتحادیه بالغ بر460 عضو دارد و از این تعداد 320 نفر پروانه دارند و تعداد افرادی که برای کسب پروانه اقدام کرده‌اند،140 نفر است.
وی اظهار کرد: بیشتر واحدهای صنفی در سطح شهر کرج شناسایی شده‌اند و تعداد واحدهایی که هنوز موفق به کسب پروانه نشده یا اقدامی نکرده‌اند حدود 25 واحد است که این واحدها هم اکثرا جدید التاسیس بوده و از سوی بازرسان اتحادیه در حال شناسایی هستند.
عضو هیات مدیره اتحادیه مرغ و تخم‌ مرغ کرج افزود: تعداد شکایات رسیده به اتحادیه در ماه بیش از دو مورد نیست که این موارد هم پیگیری و اغلب به نتیجه می‌رسد.
حاج محمدی با اشاره به مشکلات اتحادیه، گفت: بزرگترین چالش در زمینه کار اتحادیه نوسان قیمت مرغ است که معمولا قیمت ثابت و مشخصی ندارد و تابع بارز عرضه و تقاضا است و همین نوسان قیمت باعث می‌شود که اتحادیه و واحدها شرایط ثابتی نداشته باشند و مردم هم از همین عدم ثبات و نوسان قیمت‌ها گله‌مند هستند.
او اظهار کرد: با توجه به این که ما در قسمت فروش، قرارداریم و نمی‌توانیم دخل و تصرفی در تعیین قیمت‌ها داشته باشیم تعامل با اتحادیه مرغداران کرج که عرضه را به عهده‌ دارد می‌تواند فرصتی برای بهبود و پیشرفت اوضاع اتحادیه فراهم کند.

 
کلمات کلیدی قيمت مرغ
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com