نهاده‌های دامی به اندازه کافی در خراسان شمالی ذخیره شد

نهاده‌های دامی به اندازه کافی در خراسان شمالی ذخیره شد
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی گفت: ذخیره سازی نهاده های دامی در استان خراسان شمالی به میزان کافی انجام شده است.
علی محمد احمدیان در بجنورد اظهار کرد: در انبارهای ذخیره سازی نهاده های دامی استان و همچنین سراسر کشور، نهاده مورد نیاز دامداران و مرغداران به میزان کافی ذخیره سازی شده و هیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
احمدیان در بخش دیگری از سخنان خود درباره قیمت پیشنهادی نهاده های دامی که توسط شرکت پشتیبانی امور دام اعلام شده است گفت: این قیمت ها مطابق استاندارد کشوری و همچنین مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور می باشد و هیچ گونه مغایرتی با آن ها ندارد.
وی افزود: برخی عقیده دارند قیمت نهاده های دامی ارائه شده توسط شرکت پشتیبانی از قیمت بازار نهاده های بازار آزاد بیشتر است، اما اینگونه نیست و بنده این موضوع را تکذیب می کنم.
احمدیان تصریح کرد: قیمت نهاده های ارائه شده توسط این شرکت در مقایسه با نهاده های مشابه موجود در بازار آزاد پایین تر است و موضوع پایین تر بودن قیمت ها در بازار آزاد صحت ندارد.
وی اظهار کرد: نهاده های دامی که توسط شرکت پشتیبانی به فروش می رسد دارای انواع مختلف و کیفیتی تائید شده بوده که با کیفیت سایر نهاده های موجود در بازار متفاوت است.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی گفت: به منظور حمایت از دامداران و مرغداران، نهاده های دامی علاوه بر فروش نقدی، به صورت مدت دار هم در اختیار این افراد قرار می گیرد و هزینه آن ها بعد از دو ماه اخذ می شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com