نهاده‌های دامی استان سمنان از بنادر شمال کشور تأمین شود

نهاده‌های دامی استان سمنان از بنادر شمال کشور تأمین شود
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اهمیت کاهش هزینه‌های نهاده‌های دامی گفت: تأمین نهاده‌های دامی از بنادر استان‌های هم‌جوار سبب کاهش هزینه‌های آن می‌شود.
سردار سید محمدتقی شاهچراغی در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار کرد: حضور فعال بخش خصوصی برای تأمین بعضی از نهاده‌های مورد نیاز دام و طیور استان سمنان در این زمینه راه‌گشا است.
وی افزود: برای کاهش هزینه های تولید، می‌توان با برنامه ریزی لازم  از بنادر استان‌های مجاور در جهت تامین نهاده‌های دام و طیور اقدام کرد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به نقش مؤثر بیسج مهندسین کشاورزی در افزایش بهره‌وری در این بخش بیان کرد: سازمان بسیج مهندسین استان سمنان با همکاری مشترک با جهاد کشاورزی، می‌تواند زمینه بازدید از طرح‌های موفق کشاورزی و دامداری استان‌های هم‌جوار در حوزه مرتبط با بخش کشاورزی را با هدف دریافت  ایده و طرح‌های جدید فراهم کند.
سردار شاهچراغی با اشاره به اهمیت همکاری برای پیشبرد اقدامات مشترک گفت: تفاهم و همدلی نیاز اولیه کار جهادی است و باور کارگروهی و همدلی عامل پیشبرد برنامه ها و اهداف مورد نظر است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: مجموعه سپاه استان سمنان، آماده همکاری با سازمان جهادکشاورزی در اجرای طرح‌های تفاهم شده است و با همکاری سازمان بسیج مهندسین استان سمنان نیز طرح‌های مشترک قابل پیگیری است.


 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com