نمودارهای سایت ITPNews.com هوشمند شدند

نمودارهای سایت ITPNews.com هوشمند شدند

با توجه به نیازهای فراوان و متفاوت مخاطبین بخش نمودارگیری جهت دریافت گزارش های متفاوت با دقت بالا، با همکاری واحد قیمت و واحد فنی موسسه I.T.P ، از امروز بخش نمودارگیری سایتwww.ITPNews.com به صورت بسیار هوشمندانه سعی بر آن دارد تا مخاطبین را به بهترین نتیجه جهت نمودارگیری از هر یک از اقلام درخواستی خود، برساند.
بنا به گزارش بخش فنی موسسه I.T.P، نمودارهای فوق بنا به درخواست مخاطبین از حداقل، حداکثر و یا میانگین قیمت هر یک از اقلام درخواستی قادر خواهند بود تا کمترین نوسانات اعمال شده هر قیمت را به صورت دقیق نشان دهند.
همچنین خوانندگان عزیز می توانند در هر دامنه ای از زمان ( از روز تاسیس I.T.P ) اقدام به دریافت نمودارهای موثق و دقیق نمایند و نتیجه حاصل شده را با سال قبل و در زمان مشابه مشاهده نمایند که این روند می تواند مخاطبان را در امر پیش بینی وضعیت صنعت مرغداری در بخش قیمت جوجه یکروزه، ذرت، سویا و ... در ماه های پیش رو یاری رساند.
بنا به این گزارش، دقت محاسباتی میانگین قیمت ها به صورت روزانه و ماهیانه افزایش یافته و پارامترها و عوامل متغییری نیز در آن لحاظ گردیده است. همچنین مخاطبین عزیز می توانند از این تاریخ به بعد میانگین دقیق قیمت هر یک از اقلام را در سالهای مختلف نیز ملاحظه نمایند. به طور مثال شما می توانید میانگین قیمت جوجه یکروزه را در سال 86 دریافت نمایید و آن را با میانگین قیمت جوجه یکروزه در سال 85 مقایسه کنید.
روند هوشمند سازی نمودارهای فوق رو به تکمیل است و بدون شک نظرات شما ما را در این امر یاری خواهد رساند.

 
کلمات کلیدی i.t.p نمودارگیری
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۰۹/۲۹

    ای تی پی عزیز خیلی زحمت میکشید ، تنها اجرتان را میتوانید از خداوند بزرگ بگیرید ما تولید کنندگان که قدر شماها را نمیدانیم . لطفا راهنمائی کنید از نمودارهای بالای جداول قیمتها بخواهم پرینت بگیرم چکار کنم ؟ ضمنا اگر امکان دارد زیر همه مطالبتان که آیکون پرینت هست ، آیکون سیو هم بگذارید . یاعلی خدا یارو نگهدارتان باشد .

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com