نمایشگاه دام و طیور کیش ( VIV ایران )، ایجاد فرصتی تجاری در منطقه

نمایشگاه دام و طیور کیش ( VIV ایران )، ایجاد فرصتی تجاری در منطقه
دبیر انجمن جهانی علوم طیور – شاخه ایران – برگزاری نمایشگاه VIV ایران را در جزیره کیش، یک فرا فرصت نامید و از کلیه مسئولین و تولیدکنندگان خواست تا مقتدرانه در این رویداد عظیم، خودنمایی کنند.
سید مصطفی سید مصطفوی، کیش را ویترینی برای محصولات ایرانی دانست و اظهار داشت: از کیش،  محصولات ایرانی به کشورهای حوزه ی خلیج فارس، منطقه و یا سراسر دنیا معرفی و صادر خواهند شد و پله شروع ارتباطات منطقه ای، می تواند نمایشگاه دام و طیور کیش باشد.
وی ادامه داد: کشورهای حوزه خلیج فارس مصرف کنندگان مهمی برای محصولات طیور ایران هستند و نمایش صنعت مرغداری ایران، در هر بخشی، می تواند نمایشی از تضمین برقراری ارتباط های تجاری ایران و کشورهای همسایه در زمینه صنعت مرغداری باشد.وی با ارائه آمار اعلام کرد: کشور عربستان سالیانه بالغ بر 500 هزار تن مرغ وارد کشور خود می کنه، امارات بیش از 200هزار تن ، همینطور بحرین، عمان و قطر. بنابر این جایگاه کیش از این نظر مهم می باشد که دیگرانی که در حاشیه خلیج همیشه فارس مشغول به تجارت می باشند می توانند با هوشمندی ما، این توانمندی را از تولیدکنندگان و پتانسیل های ایرانی دریافت کنند. {tor_sutitle}یک روزی و در یک جایی باید اولین قدم را برداریم و بتوانیم  در رقابت با تولیدکنندگان خارجی، توانمندی های خودمان را به رخ بکشیم{/tor_sutitle}
مصطفوی اظهار داشت : زمان آن رسیده تا نگاهی به آینده داشته باشیم. در حال حاضر در شرایط مطلوب سیاسی قرار گرفته ایم، و این فرصتی است که ما نباید آن را از دست بدهیم. وی در همین خصوص ادامه داد : به زودی رخدادهای مهمی در منطقه رخ خواهد داد. رخداد بزرگی مانند جام جهانی فوتبال در سال 2020 که می تواند نقطه مناسبی برای بازاریابی محصولات مرغداری ایران باشد.جمعیت زیادی وارد کشورهای حوضه خلیج فارس خواهد شد، میزبانان امکانات سخت افزاری خود را برای ورزشگاه ها، هتلینگ و سایر مسائل از این دسته آماده کرده اند، اما برای مواد غذایی بهترین جایی که می توانند نیاز خود را سریع، حلال و آسان برطرف نمایند، ایران است. ایرانی که مانند خود آنها مسلمان است و توان آن را دارد که تولیداتی در حد استانداردهای بین المللی را در اختیار آنها قرار دهد. این استعدادها باید در جایی به نمایش گذاشته شود و نمایشگاه کیش می تواند همان محلی باشد که زمینه ساز این بستر تجاری بین المللی گردد.وی اعلام داشت : با این نگاه باید از امروز سازوکار صادرات به این کشورها را فراهم بکنیم و این یک ضرورتی است که نباید از این فرصت عقب بمانیم.
نماینده WPSA در ایران در پایان صحبت های خود اعلام داشت : یک روزی و در یک جایی باید اولین قدم را برداریم و بتوانیم  در رقابت با تولیدکنندگان خارجی، توانمندی های خودمان را به رخ بکشیم. و نمایشگاه کیش، این اولین  فرصت را در اختیار صنعت قرار داده است، لذا تولیدکنندگان ایرانی باید با حداکثر توان خود در این میدان حاضر شوند.

خبرنگار-ز-ح
 
کلمات کلیدی viv iran viv ایران
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com