نمایشگاه دام و طیور VIV در کیش، هزینه زیاد و نتیجه کم!

نمایشگاه دام و طیور VIV در کیش، هزینه زیاد و نتیجه کم!
اگر نمایشگاه‌های برگزارشده در مناطق آزاد که با هزینه‌های قابل توجهی تشکیل می‌شود، دربرگیرنده تعاملات تجاری به نفع تشکل‌های فعال داخلی باشد، می‌توان ادعا کرد که مؤثر و موفق بوده است.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه دام و طیور viv کیش یکی از نمایشگاه‌های تخصصی بود که  با سروصدای زیاد در منطقه آزاد کیش برگزار شد و به گفته مجریان نمایشگاه، توانست توجه تعدادی از شرکت‌های غربی را به خود جلب کند.
عباس رجائی افزود: هرچند به‌صورت وسیع و گسترده استقبال زیادی از این نمایشگاه نشده بود، اما شرکت‌های داخلی در آن حضور مناسبی داشتند و برندهای پیشگام در توسعه صنعت دام و طیور در آن حضور مؤثر داشتند.
وی خاطرنشان کرد: معتقدم بازار بسیار بزرگی در حوزه محصولات تولیدی دام و طیور در بخش تولید وجود دارد که می‌توان از ظرفیت‌های داخلی استفاده فراوانی کرد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند در حوزه صنعت دارو، تجهیزات و خوراک دام دارای محدودیت‌هایی هستیم و گاهی ناگزیریم از ظرفیت‌های خارجی استفاده کنیم، اما ظرفیت‌های داخلی نباید از نظر دور بماند.
رجائی در پاسخ به این پرسش که آیا نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی دام و طیور VIV کیش می‌توانست نقطه عطفی در حوزه دام و طیور کشور باشد، اظهار امیدواری کرد که هدف این نمایشگاه برای تعاملات تجاری و اقتصادی به نفع تشکل‌های داخلی باشد، اگر نه، آنچه که در نمایشگاه کیش اتفاق افتاد، به زعم من برگزاری یک نمایشگاه با صرف هزینه‌های زیاد و قابل توجه و دستاوردهای نه‌چندان مؤثر برای بخش بود.

 
کلمات کلیدی viv iran viv ایران viv
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com