نمایشگاه بین المللی تهران؛ فرصت بکر سرمایه گذاری

نمایشگاه بین المللی تهران؛ فرصت بکر سرمایه گذاری
نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران از جمله رویدادهای مهم و تاثیرگذار در حوزه صنعت دامپروری کشور است که هر ساله در  آبان ماه برگزار و فرصت های تجاری مناسبی را در اختیار فعالان این بخش قرار می دهد. در سال جاری برگزاری این نمایشگاه با تحول در روابط بین المللی ایران و آغاز اجرای برجام همراه خواهد بود که اقبال حضور شرکت های معتبر کشورهای آمریکایی، اروپایی و آسیای را افزایش داده است.
 با این شرایط  نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران می تواند بابی برای رشد صنعت دامپروری کشور باشد تا این صنعت نیز از سایر صنایع باز نماند و با معرفی توانایی های شرکت های معتبر ایرانی آنان را از این ره آورد منتفع سازد، صنعتی که از نگاه هیات های بلند پایه خارجی که با بهبود روابط به ایران آمده اند بسیار مستعد سرمایه گذاری و توجه است.
به گزارش خبرنگار ITPNews، محمد‌علی مقیسه مدیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته از آغاز به کار این نمایشگاه از 8 آبان ماه امسال به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران خبر داد و گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته از 8 تا 11 آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می گردد.
به گفته وی شرکت "میلاد مبتکر شرق" برای هشتمین سال متوالی مسئول برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته است و امسال با پیگیری انجام شده توسط این شرکت و  ظرفیت سازی کمی و کیفی، این نمایشگاه را در اشل های جهانی برگزار می نماید.
مدیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته اظهار داشت: با اقدامات مثبت انجام شده توسط مهندس ابوالقاسم سالار رضایی - مدیر عامل شرکت میلاد گستر شرق- این شرکت موفق به ارتقاع گردید نمایشگاه از D به  A و همچنین ثبت جهانی آن در UF (مجمع نمایشگاه‌های بین‌المللی)  شده است.
محمد علی مقیسه  افزود: از دست آوردهای دیگر این شرکت حضور DLG (مجمع نمایشگاه های کشورهای اروپایی) در نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و فرآورده‌های لبنی می باشد که متشکل از 5300 شرکت اروپایی کاملا تخصصی است.
وی با اشاره به امتیازات نمایشگاه امسال نسبت به سال های گذشته گفت: این نمایشگاه در حالی برگزار می شود که با به نتیجه رسیدن برجام، ایران در موقعیت بهتری در روابط بین‌المللی قرار دارد و حضورشرکت ها و هیات ها بلند پایه بازدیده کننده بسیار پررنگ است و این شرایط امکان تعامل موثر را فراهم می سازد.

وی ادامه داد: امسال افزایش  30 درصدی حضور شرکت های داخلی و 40 درصدی شرکت‌کنندگان خارجی را داشته ایم که شامل 335  شرکت داخلی و حدود 101- 98 شرکت بین‌المللی می باشد.
مقیسه افزود: مساحت سر پوشیده نمایشگاه 50 هزار متر مربع می باشد که از این مساحت 25 هزار مترمربع به فضای نمایشگاهی اختصاص یافته است.
وی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال بیش از 16 کشور آسیایی، اروپایی و آمریکایی از جمله؛ ترکیه، چین، تایوان، ایتالیا، آلمان، دانمارک، هند، اسپانیا، کره جنوبی، هلند، فرانسه، بلژیک، اتریش و افغانستان شرکت دارند.
مدیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته اظهار داشت: وزیر کشاورزی لیتوانی، هیئت بلند پایه از فرانسه و آلمان، نمایندگانی از مرکز مرغداری هلند، مدیرکل طیور سوریه از جمله بازدیدکنندگان این نمایشگاه خواهند بود.
مقیسه برنامه های جنبی این نمایشگاه‌ را برگزاری همایش‌ و کارگاه‌های آموزشی بیان کرد و گفت: در زمان برگزاری نمایشگاه 4 همایش‌ و کارگاه‌های آموزشی در بخش دامپزشکی، دارو، تجهیزات و خوراک دام برگزار می شود که به زودی اطلاعات آن در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.
وی افزود: از جمله خدمات ویژه شرکت میلاد گستر شرق، تهیه آمار بازدیدکنندگان نمایشگاه  و معرفی شرکت های برتر است که به صورت CD در اختیار شرکت کنندگان نمایشگاه قرار می گیرد.
مقیسه تصریح کرد: این نمایشگاه سنگ میزان خوبی برای شناخت شرکت های کیفی خواهد بود زیرا انتخاب آنها بر اساس مجوزهای معتبر و استاندارهای لازم بوده است به همین دلیل طرف قراردادها می توانند با اطمینان کامل وارد مذاکره شوند.
مدیراجرایی چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته در پایان گفت:  افتتاحیه این نمایشگاه 10 صبح روز جمعه 8 آبان با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی در سالن اجتماعات نمایشگاه بین المللی تهران برگزار و بازدیدگان می‌توانند از 8 تا 11 آبان ماه از ساعت 9 تا 16 از این نمایشگاه دیدن فرمایند.

 
کلمات کلیدی نمایشگاه تهران
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com