نقش پررنگ نهاده ها در نمایشگاه VIV 2014 اروپا

نقش پررنگ نهاده ها در نمایشگاه VIV 2014 اروپا
هلند – در می 2014 (اردیبهشت 93) ، کارشناسان خوراک و نهادۀ جهان بار دیگر شانس حضور در نمایشگاه بین المللی VIV 2014 را در شهر Utrecht هلند خواهند داشت.
هر ساله شهر Utrecht هلند میزبان نمایشگاه و کارشناسان صنایع خوراک جهان بوده و اگرچه در سالهای اخیر وقفه ای در این امر به وجود آمده بود اما بار دیگر این شهر در حال آماده سازی تدارکات لازم برای نمایشگاه مرغداری و دامپروری VIV 2014 اروپا در تاریخ 20 – 22 می 2014 خواهد بود.
آقای Berculo مدیر نمایشگاه اظهار کرد : " ما هر ساله در نمایشگاه VIV تمامی مسائل مربوط به صنعت مرغداری و دامپروری ، از خوراک و نهاده تا گوشت را پوشش می دهیم . بر اساس محاسبات اولیۀ ما بیش از 40 شرکت کنندۀ تجهیزات و لوازم جمع آوری دانه های خوراکی حضور خواهند داشت . علاوه بر این ، در حدود 15 کمپانی عرضه کنندۀ سیستم های تولید خوراک حضور خواهند داشت که این دو باهم  یک غرفۀ ویژۀ "تکنولوژی محصول و نهاده" را تشکیل خواهند داد."
وی تشریح کرد که یک منازعه در خصوص مهندسی دیجیتال در زمینۀ تولید خوراک و "تکنولوژی محصول و نهاده" نیز در حین نمایشگاه و در تاریخ 21 می برگزار خواهد شد.   همچنین بحث و گفتگوی آزاد با حضور تمامی حضار و شرکت کنندگان در خصوص موضوعات مربوط به صنعت خوراک و نهاده نیز وجود خواهد داشت.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com