نظارت بهداشتی کشتارگاههای گلستان تشدید می شود

نظارت بهداشتی کشتارگاههای گلستان تشدید می شود
مسئول امور کشتارگاههای اداره کل دامپزشکی گلستان گفت: طرح نظارت بهداشتی کشتارگاههای دام و طیور استان در ایام نوروزی تشدید می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضاحنفی در حاشیه بازدید از کشتارگاه صنعتی دام گرگان افزود: این طرح به منظور نظارت بر تولید وعرضه سالم و بهداشتی فرآورده‌های خام دامی و با توجه به افزایش تقاضا برای خرید گوشت، مرغ  و نیز وظیفه خطیر این اداره کل در زمینه نظارت بهداشتی در تمامی کشتارگاههای استان با هدف جلوگیری از ورود مواد خام دامی غیر بهداشتی در ایام  عید نوروز اجرا می شود.
وی اظهار داشت: در ایام نوروز به منظور حفظ سلامتی و رفاه حال همشهریان اکیپهای ثابت و سیار بازرسی بهداشتی دامپزشکی در دو شیفت کاری در قالب طرح تشدید از 22 اسفندماه جاری تا روز 13 فروردین 91 نظارت می کنند.
حنفی بیان داشت: این گروهها بر کلیه مراکز عرضه ، تولید و نگهداری فرآورده های خام دامی از قبیل گوشت قرمز، مرغ فروشی‌ها، مراکز عرضه ماهی، کشتارگاه‌های دام و طیور و مراکز جمع آوری شیر و ... نظارت خواهند کرد.
مسئول امور کشتارگاههای دامپزشکی استان  تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته با کشتارگاه‌های دام و طیور استان در ایام تعطیلات نوروز کشیک داشته و یا به صورت فوق‌العاده کشتار می‌کنند.
حنفی از مردم استان خواست تا به منظور حفظ سلامت خود و خانواده و اطمینان از مصرف فرآورده های خام دامی ، مواد غذایی مصرفی خود را از مراکز عرضه مجاز و مورد تایید دامپزشکی تهیه کنند،ودر صورت مشاهده تخلف در این واحدها با ستاد نظارت بر فرآورده های خام دامی شبکه های دامپزشکی شهرستان یا با کد خدماتی دامپزشکی 1512 تماس حاصل کرده تا بازرسان دامپزشکی در اسرع وقت به موضوع تخلف رسیدگی کنند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com