نشست‌ فوری ۲ وزارتخانه برای‌ قیمت‌ تخم‌مرغ

نشست‌ فوری ۲ وزارتخانه برای‌ قیمت‌ تخم‌مرغ
مدیرعامل اتحادیه تولیدکنندگان مرغ تخم‌گذار گفت: وزارتخانه‌های صنعت و جهاد کشاورزی جلسه‌ای فوری برای تعیین قیمت کف و سقف تخم‌مرغ تشکیل می‌دهند.
هدایت اصغری با اعلام این خبر اظهار داشت: اتحادیه قیمت بازار را متناسب با قیمت کف و سقفی که در جلسه مشترک دو وزارتخانه تصمیم‌گیری شود، تنظیم می‌کند.
مدیرعامل اتحادیه تولیدکنندگان مرغ تخم‌گذار افزود: برای کاهش نقش واسطه‌ها در افزایش قیمت تخم‌مرغ، تولیدکنندگان آمادگی دارند تا محصول تولیدی خود را به همان قیمت درب مرغداری در بازار مصرف توزیع کنند.
وی ادامه داد: دولت می‌تواند مراکز عرضه مانند غرف، جایگاهی در میادین میوه و تره‌بار و یا هر مکانی که دولت صلاح می داند در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد و آنها به همان قیمت تعیین شده درب مرغداری محصول خود را عرضه مستقیم کنند.
قیمت تخم مرغ در بازار که پیش از این شانه‌ای 7 هزار تو مان بود به 8 هزار تومان رسیده است.
کاهش 30 درصدی قیمت نهاده در بازار
وی همچنین از کاهش 30 درصدی قیمت نهاده در بازار با ترخیص نهاده از گمرک خبر داد و گفت: قیمت هر کیلو گرم سویا به 1300 تومان و ذرت به 860 تومان رسیده است.
مدیرعامل اتحادیه تولیدکنندگان مرغ تخم‌گذار تصریح کرد: اما هنوز قیمت بازار با قیمت‌های قبل که سویا کیلویی 1050 تومان و ذرت 680 تومان بود فاصله دارد. 
 
نظرات شما
  •  

    هادی عطارحسینی گفت : ۹۲/۰۵/۲۹

    آیا این برادران عزیز کارشناس برای قیمت پایین هم اینطوری فوری جلسه می گذارند و قیمت پایین چند ماه پیش با نهاده های گران رو از جیب مرغدار پرداخت میکنید. سیب زمینی کیلویی 3000 تومان شد کسی جلسه ای نگذاشت.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com