نرخ سویا 1050 و ذرت 700 تومان اعلام شد

نرخ سویا 1050 و ذرت 700 تومان اعلام شد
بر اساس توافق‌های صورت‌گرفته، هر کیلوگرم سویا یک‌هزار و 50 تومان و ذرت 680 الی 700 تومان در بندر تحویل مصرف‌کنندگان داده می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه مرغ تخم‌گذار با اعلام این مطلب در واکنش به احتمال حذف تعرفه واردات تخم‌مرغ گفت: به اندازه کافی تولید تخم‌مرغ در کشور وجود دارد و نیازی به واردات نیست. اکنون در تأمین بعضی از کالاهای اساسی دچار مشکل هستیم، این در حالی است که تولید تخم‌مرغ بیشتر از مصرف بازار است.
هدایت‌اله اصغری افزود: برای تنظیم بازار باید قیمت نهاده‌ها را کاهش داد و ارز مرجع موردنظر را به این بخش اختصاص داد.
وی درباره چگونگی تعیین قیمت نهاده‌ها خاطرنشان کرد: واردکنندگان اسناد خرید کالا (نهاده‌ها) را ارائه می‌دهند و ستاد تنظیم بازار قیمت‌ها را مشخص می‌کند.
مدیرعامل اتحادیه مرغ تخم‌گذار ادامه داد: بر اساس توافق‌های صورت‌گرفته، هر کیلوگرم سویا یک‌هزار و 50 تومان و ذرت 680 الی 700 تومان در بندر تحویل مصرف‌کنندگان داده می‌شود.
اصغری با اشاره به قیمت جدید تخم‌مرغ تصریح کرد: نماینده وزارت جهاد کشاورزی در جلسه کارگروه تنظیم بازار قیمت خود را ارائه می‌دهد و بر اساس بحث‌های کارشناسی قیمت سقف و کف تخم‌مرغ مشخص می‌شود.
وی یادآور شد: هزینه تمام‌شده هر کیلوگرم تخم‌مرغ درب مرغداری چهارهزار و 150 تومان است که ظهر امروز کارگروه تنظیم بازار، قیمت مصرف‌کننده و تولیدکننده را با در نظر گرفتن افزایش هزینه‌های تولید مشخص می‌کند.
اصغری در پایان با اشاره به توزیع 200 هزار تن نهاده در بازار مصرف تأکید کرد: توزیع نهاده‌ها به این میزان توسط شرکت پشتیبانی امور دام، تأثیر بسزایی در تنظیم و تأمین بازار دارد و قیمت آن را برای مصرف‌کننده متعادل خواهد کرد و متعاقباً بر قیمت تمام‌شده تخم‌مرغ تأثیر خواهد گذاشت.

 
نظرات شما
  •  

    ارش ااخوت گفت : ۹۲/۰۶/۱۹

    اگر قیمت بازار نهاده این شود حمایت از تولید کننده وباعث کاهش قیمت مرغ تخم مرغ میشود خرید قدرت حرید مصرف کننده هم بالا میرود انشالله که چنین شود

    پاسخ...
  •  

    مرغداری از شمال گفت : ۹۲/۰۶/۱۹

    متشکرم که موجبات خنده ما را فراهم نمودید

    پاسخ...
  •  

    محسن طالبیان گفت : ۹۲/۰۶/۲۰

    مشکل اینجاست آقایانی که بر ما ریاست میکنند خود مرغدار نیستند تا بفهمند مرغدار بیچاره چه میکشد. اگر میخواهید مردم تخم مرغ و مرغ ارزان بخورند بجای آنکه کمر تولید کننده را بشکنید هزینه تولید را کاهش دهید. نه اینکه مرغدار را مجبور کنید تخم مرغ گران خود را ارزان بفروشد.

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۲/۰۶/۲۲

    با این خبر کلی تفریح کردیم تو تاریخ این خبر ذرت با اختلاف 520 بالاتر و سویا 400 بالاتر فروخته می شد این آقا حتما دستش با بعضی ها تو یه کاسه هست با این نرخها مصوب می کنه و به اونها می ده و بعد مرغدار بیچاره باید بره با قیمت بسیار بالاتر از آنها بخره بیچاره شدیم انقدر از انبار آقایان مواد بارگیری کردیم چقدر رانت وای بر شما..........

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۲/۰۶/۲۳

    با سلام یه مدته وقتی می رم تو سالن دور بزنم به مرغها وعده میدم چند روز دیگه دان میرسه.شما نمی دونید دقیقا کی دان میرسه؟؟

    پاسخ...
  •  

    سعید گفت : ۹۲/۰۶/۲۳

    سلام (!) امروز 92/6/23 در ساعت 5 بعد از ظهر ذرت خالی کردم به قیمت 1275 تومن انوقت شما حرف از 700 تومن می زنید انشا الله که خیر از (!)

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com