نخستین تولید‌کننده خوراک طیور مازندران به بهره‌برداری می‌رسد

نخستین تولید‌کننده خوراک طیور مازندران به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم کلنگ‌زنی این پروژه صنعتی با حضور مرتضی هاشم‌پور رئیس صنایع و معادن مازندران و مسئولان ذی‌ربط شهرستان گلوگاه در زمینی به مساحت 2 هکتار در ناحیه صنعتی تیله نو این شهرستان به زمین زده شد.
شرکت ایرانی با سرمایه‌گذاری مستقیم بخش خصوصی به مبلغ 4 میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی مستقیم 90 نفر با همکاری دو شرکت معتبر «نیومانگ چین و اتووانگر هلند» ساخته می‌شود.
به گفته رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران، شرکت ایرانی ظرفیت تولید 20 تن خوراک طیور در ساعت را دارد و با این ظرفیت می‌تواند تولید خود را به استان‌های همجوار هم صادر کند.
هاشم‌پور در گفتگو با فارس با اشاره به افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌های بخش صنعت از رسیدن آن به 300 میلیارد تومان تا پایان سال خبر داد و گفت: در دهه فجر هم پروژه‌های خوبی در دست بهره‌برداری داریم که با توجه به حجم سرمایه‌گذاری‌ها در مجموع تا پایان سال 4 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد می‌شود.
هاشم پور افزود: رویکرد دولت به بخش صنعت در مازندران تغییر یافته و این مهم در کنار قطب کشاورزی می‌تواند پیشرفت‌های خوبی داشته باشد.
نخستین شرکت تولید کننده خوراک طیور با بهره‌گیری از استاندارد‌های جهانی نوید‌بخش فرصت‌های اشتغال حتی برای تعدادی از جمعیت 42 هزار نفری گلوگاه است که بالاترین درصد بیکاری مازندران را دارد.
ناحیه صنعتی گلوگاه در سال 86 در زمینی به وسعت 50 هکتار نقطه آغازی برای سرمایه‌گذاران بخش صنعت است و نزدیکی این مکان به خط آهن سراسری، جاده اصلی و بندرامیرآباد از نقاط قوت آن برای جذب سرمایه گذاران است.
تاکنون بیش از 150 نفر متقاضی احداث واحد صنعتی در این نقطه از گلوگاه شده‌اند که به دلیل در اختیار نداشتن نقدینگی و همگام نبودن جهت‌گیری‌های صنعت با تسهیلات بانکی تنها تعداد کمی موفق به آماده‌سازی مراحل اولیه طرح خود شدند.
 

 
کلمات کلیدی مازندران خوراک طیور
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com