نحوه اجرای خرید تضمینی و پرداخت پول شیرخام دامداران اعلام شد

نحوه اجرای خرید تضمینی و پرداخت پول شیرخام دامداران اعلام شد
بر اساس قراردادهای منعقد شده با دامداران و صنایع لبنی، مبلغ شیرخام دامداران از طریق دولت و به نمایندگی سازمان تعاون روستایی به حساب دامداران واریز می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه دستورالعمل وزیر جهاد کشاورزی در خصوص خرید تضمینی شیر خام روز چهارشنبه 28 آبان صادر شد، از سازمان تعاون روستایی فرصت 10 روزه ای برای ایجاد راهکارهای لازم خواسته شد تابر اساس آن خرید تضمینی شیر خام از 8 آبان (شنبه هفته آینده) آغاز شود.
سعید سلطانی سروستانی افزود: خرید تضمینی شیر توسط سازمان تعاون روستایی و به مباشرت اتحادیه سراسری دامداران ایران انجام می‌شود، اما دولت مالک شیرخشک تولیدی و خامه خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: برای برآورد خرید تضمینی شیرخام، فراخوان‌هایی در استان‌های مختلف کشور داده شده تا با مشخص شدن میزان تولید، با کارخانه‌های شیرخشک‌کنی و تولیدکننده خامه قرار داد بسته شود.
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ادامه داد: خرید تضمینی شیرخام به نرخ پایه یک‌هزار و 440 تومان با 3.2 چربی و بار میکروبی زیر 100 هزار تومان انجام می شود که در صورت کاهش میزان چربی یا بار میکروبی نرخ خرید تضمینی تغییر می‌کند.
سلطانی سروستانی تصریح کرد: این طرح در راستای ماده 33 قانون افزایش بهره‌وری، برای جبران هزینه‌ای تولید دامداران و ایجاد تولید پایدار است.
وی یادآور شد: در این طرح پول دامداران در مدت زمان کمتر و حداکثر تا یک ماه پس از تحویل شیرخام پرداخت می‌شود.
سلطانی سروستانی درباره نحوه پرداخت پول دامداران نیز تأکید کرد: بر اساس قراردادهای منعقد شده مبلغ شیرخام دامداران از طریق خود دولت به نمایندگی سازمان تعاون روستایی، به حساب اتحادیه دامداران ایران واریز می‌شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com