نتیجه تجمع دامداران چه بود؟/ احتمال افزایش قیمت شیر

نتیجه تجمع دامداران چه بود؟/ احتمال افزایش قیمت شیر

سید احمد مقدسی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی گاوداران در گفت‌و گو با اقتصاد نیوز، درباره نتیجه تجمع امروز دامداران مقابل دفتر ریاست جمهوری اظهار کرد: در حدود ظهر امروز دکتر حسن صالحی، «مدیرکل رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مردمی واحد ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری» به جمع دامداران آمد و با گشاده‌رویی با آن ها صحبت کرد و قول داد که پی‌گیری‌‌های لازم را انجام دهد.
او افزود: نمایندگان دامداران نیز جلسه‌ای با صالحی برگزار کردند که تا ساعت 16 به طول انجامید و در آن مشکلات خود را مطرح کردند. در این جلسه قرار بر این شد که تا هفته آینده ابلاغیه پرداخت مبلغ 1440 تومان بابت هر کیلو شیر به دامداران را که توسط ستاد تنظیم بازار در تاریخ  1/ 4 /1393 مصوب شده است، اجرایی شود.
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی گاوداران بیان کرد: همچنین یکی از موضوعاتی که دامدارن به آن اعتراض کردند موضوع واردات گوشت بوفالوی بی‌کیفیت هندی بود. واردات این گوشت نه تنها تولید گوشت با کیفیت داخلی را نابود می‌کند، بلکه به دلیل کیفیت پائین، استفاده از آن به نفع مصرف‌کنندگان نیز نیست. این در حالی است که ما در ایران به اندازه کافی گوشت تولید می‌کنیم و حتی بخشی از گوشت تولیدی به کشورهایی مانند عراق نیز صادر می‌شود، پس نیازی به واردات این گوشت‌های بی‌کیفیت نداریم. 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com