میزان تولید گوشت قرمز لرستان به 70 هزار تن می رسد

میزان تولید گوشت قرمز لرستان به 70 هزار تن می رسد
معاون بهبود تولیدات سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت :در سال 92 میزان تولید گوشت قرمز استان به 68 تا 70 هزار تن می رسد.
ایرج سپهوند بابیان اینکه طی پنج ماه گذشته 8 میلیون و 50 هزار قطعه جوجه ریزی در لرستان انجام گرفته است،افزود:با این میزان جوجه ریزی تولید گوشت سفید در استان به 45 هزار تن رسیده است.
وی اظهارداشت : از این مقدار 42 هزار تن توسط واحدهای صنعتی تولید شده و مابقی به سایر ماکیان اختصاص داردکه این میزان نسبت به سال گذشته 5/5 درصد افزایش داشته است.
سپوندبابیان اینکه در 6 ماه گذشته 33 هزارتن گوشت سفید در استان تولید شده افزود: در صورت تأمین نهاده ها، در سال 92 میزان تولید گوشت سفید در استان به 48 تا 50 هزارتن خواهد رسید.
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی لرستان بیان داشت : از گوشت تولیدی استان، مقدار 5 هزار تن به استان خوزستان ارسال شده است. وی در ادامه خواستار نظارت هرچه بیشتر بر ساخت و سازهای واحدهای مرغ گوشتی در شهرستان ها شدند.
وی یادآور شدند : میزان تولید شیر استان 385 هزار تن است که پیش بینی شده این میزان با توجه به اعتبارات اختصاص یافته به کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان در سال جاری به 395 تا 400 هزار تن برسد.
سپهوندتصریح نمود : در سال 91 میزان تولید گوشت قرمز استان 66 هزار تن بوده که 28 هزار تن آن به مصرف داخل استان رسیده و مابقی به سایر استان ها ارسال شده است.
به گفته ی وی در سال 92 میزان تولید گوشت قرمز استان به 68 تا 70 هزار تن می رسد.
معاون بهبود تولیدات دامی این سازمان اظهار داشت : از کل 140 میلیارد اختصاص یافته به کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان بیش از 67 درصد آن در بخش های دام و طیور جذب و هزینه شده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com