میزان تولید مرغ در ایام ماه رمضان افزایش می یابد

میزان تولید مرغ در ایام ماه رمضان افزایش می یابد

مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: با وجود به تعویق افتادن طرح خرید توافقی مرغ از سوی سازمان امور دام و پشتیبانی جهاد کشاورزی، میزان تولید مرغ در ایام ماه رمضان حدود 20 درصد افزایش خواهد یافت .
 حسین مقدم نیا، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، گفت: هیچ مشکلی برای توزیع مرغ در ایام ماه رمضان وجود ندارد.
 وی ادامه داد :تولید کنندگان جوجه یکروزه و مرغ در پی اشباع کردن بازار به اندازه تقاضای مردم به این محصول در ایام ماه رمضان هستند.
 مقدم نیا در خصوص افزایش تولید مرغ و سرازیر کردن آن در بازار گفت: مقرر شده است که برای توزیع مرغ در بازار در ایام خاص که با نیمه دوم سال و بازگشایی مدارس نیز تطابق دارد، 75 میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شود، این در حالی است که آن میزان در سایر ماه ها حدود 60 تا 65 میلیون قطعه جوجه بوده است.
 مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی در خصوص تاثیر نوسان قیمت در میزان تولید گفت: تولید کنندگان مواد پروتئینی با وجود نوسان قیمت های موجود چه از طرف قیمت های جهانی و چه تاثیر قیمت داخلی رغبتی برای تولید ندارند.
 مقدم نیا در ادامه به بی توجهی سازمان امور پشتیبانی به طرحی که اتحادیه در خصوص خرید توافقی داده است، اشاره داشت و گفت: بعد از گذشت چند ماه هنوز جوابی در رابطه با خرید توافقی از سوی سازمان امور پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی داده نشده و این کار تولید و در نهایت نرخ این محصول را در بازار دچار نوسان کرده است.
 وی تصریح کرد: تمام زوایای این طرح برای اجرای آن مشخص است و اتحادیه و تولید کنندگان برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده اند، ولی هنوز به پاسخ معین و روشنی نرسیده ایم. 

 
کلمات کلیدی رمضان
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com