منطقه آزاد قشم آماده سرمایه گذارى

منطقه آزاد قشم آماده سرمایه گذارى

مدیر صنایع و شهرک هاى صنعتى سازمان منطقه آزاد قشم از حمایت این سازمان از سرمایه گذارى در بخش کشاورزى صنعتى و شیلات در این منطقه خبر داد.
محمد دایى افزود: سرمایه گذارى در حوزه پرورش و بسته بندى محصولات غذایى و آبزیان شامل ماهى و میگو، خمیر ماهى، کود ماهى و خوراک اختصاصى آبزیان با اکسترودر بخشى از برنامه هاى حمایتى این سازمان از سرمایه گذاران در بخش شیلات محسوب مى شود .
وى ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم براساس قوانین خاص خود از سرمایه گذارى در تولید، پرورش و بسته بندى، انجماد گوشت قرمز و مرغ و انواع فرآورده هاى گوشتى و همچنین کشتارگاه صنعتى مرغ نیز در این منطقه حمایت مى کند .
به گفته دایى، سرمایه گذارى در تولید سبزیجات صنعتى، کشت گلخانه اى و داربستى صیفى جات و کنستانتره مرکبات نیز در زمره برنامه هاى حمایتى سازمان منطقه آزاد قشم از سرمایه گذاران قرار دارد.
وى تصریح کرد: با توجه به برنامه هاى توسعه همه جانبه قشم بطور حتم سرمایه گذارى در بخش کشاورزى صنعتى و شیلات در این منطقه مقرون به صرفه خواهد بود .
مدیر صنایع و شهرک هاى صنعتى سازمان منطقه آزاد قشم، حمایت از تولید گل و گیاه زینتى و دارویى در این منطقه را نیز از برنامه هاى حمایتى این سازمان از سرمایه گذاران برشمرد .
دایى در پایان بیان داشت: معافیت مالیاتى 20 ساله، آزادى مشارکت سرمایه گذارى خارجى تا سقف 100 درصد، معافیت از پرداخت حقوق گمرکى و سود بازرگانى براى واردات و صادرات مواد اولیه، تضمین کامل سرمایه خارجى، مقررات ساده و مناسب نیروى کار و کمترین تشریفات ادارى براى فعالان اقتصادى بخشى از مزایاى قانونى مورد حمایت سازمان منطقه آزاد قشم از سرمایه گذارن در این منطقه محسوب مى شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com