ممنوعیت واردات شیرخشک همچنان ادامه دارد

ممنوعیت واردات شیرخشک همچنان ادامه دارد
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه واردات شیر خشک همچنان ممنوع است، گفت: قیمت 600 تومان خرید شیر از دامدار برای رسیدن به قیمت واقعی مناسب است و دامداران باید در پی کاهش قیمت تمام شده باشند.
صادق خلیلیان در خصوص جزئیات آخرین تصمیم‌ ستاد تنظیم بازار در مورد شیر و فراورده‌های آن گفت: واردات شیر خشک همچنان ممنوع است و ممنوعیت آن ادامه خواهد داشت.
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه قیمت خرید شیر از دامدار به 600 تومان افزایش یافته است، افزود: قیمت پایه خرید شیر از دامدار در ابتدای سال 520 تومان تعیین شده بود و خوشبختانه به طور متوسط در کشور به این رقم رسیدیم و از آن نیز عبور کردیم.
خلیلیان گفت: در 6 ماهه دوم سال این قیمت تجدید نظر شد و 600 تومان در برخی‌ استان ها تعیین و مورد توافق هم قرار گرفته است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: فکر می‌کنم این گام دومی که برداشته شده مناسب است تا به قیمت خرید واقعی شیر برسیم.
وی افزود: دامداران نیز باید بهره‌وری و کارایی خودشان را افزایش دهند و نمی‌توانیم قیمت خرید شیر از دامدار را مرتب افزایش دهیم.
خلیلیان افزود: اگر قیمت تمام شده یک منطقه بالاست نمی‌توانیم همان قیمت را برای خرید شیر از دامدار در نظر بگیریم بلکه دامداران هم در پایین آوردن قیمت تمام شده شیر باید تلاش کنند.
وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: قیمت پایه متوسط کشوری که بهره‌وری در آن لحاظ شده برای خرید شیر از دامدار تعیین می‌شود و همه دامداران باید خودشان را به آن قیمت برسانند. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com