معدوم شدن 600 کیلوگرم گوشت سفید آلوده در یزد

معدوم شدن 600 کیلوگرم گوشت سفید آلوده در یزد

مدیرکل شبکه دامپزشکی استان یزد از معدوم‌سازی بیش از 600 کیلوگرم گوشت سفید‌آلوده در شهرستان یزد خبر داد.
علی‌اکبر حدادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: این اقدام در 24 ساعت گذشته در مرکز استان یزد در راستای حفظ سلامت مردم این شهرستان انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ذاتی دامپزشکی حفظ سلامت و حلالیت غذاست که اداره‌کل دامپزشکی استان یزد نیز در این راستا با اعمال نظارت بر زنجیره تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی می‌کوشد تا این وظیفه خطیر را به نحوی شایسته انجام دهد.
حدادزاده بیان داشت: در این راستا بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان یزد در بازرسی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان یزد، موفق به کشف بیش از 600 کیلوگرم گوشت سفید مشکوک شدند.
وی افزود: بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان یزد پس از نمونه‌برداری و محرز شدن آلوده بودن گوشت‌های مذکور به میکروب سالمونلا، ضمن هماهنگی با مراجع قضایی و انتظامی نسبت به معدوم‌سازی گوشت‌های آلوده اقدام کردند.
حدادزاده ضمن قدردانی و تشکر از همکاری مردم با دامپزشکی استان یزد و ادارات مستقر در شهرستان‌های این استان، از مردم خواست؛ به منظور حفظ سلامت افراد جامعه در صورت مشاهده هرگونه تخطی از موازین بهداشتی در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، مراتب را در اسرع وقت به شبکه‌های دامپزشکی اطلاع دهند.

 
کلمات کلیدی يزد معدوم گوشت سفید
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com