معاون استاندار: تامین و توزیع مرغ در تهران ساماندهی شود

معاون استاندار: تامین و توزیع مرغ در تهران ساماندهی شود
معاون استاندار: تامین و توزیع مرغ در تهران ساماندهی شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به بی‌برنامگی در حوزه تامین و توزیع مرغ در سطح این استان بر ساماندهی این بازار توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط تاکید کرد.

حشمت اله عسگری روز دوشنبه در جلسه ساماندهی بازار مرغ این استان اظهار داشت: شاهد نوعی بی برنامگی در حوزه تامین و توزیع مرغ در سطح استان هستم که ضرورت دارد سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه هر چه سریعتر نسبت به ساماندهی آن اقدام کنند.  

وی افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته تامین مرغ توسط استان‌های معین مطلوب بوده و با توجه به ظرفیت کشتارگاه های استان انتظار می رود روزانه حدود یکهزار و ۵۰۰ تن مرغ با مبلغ مصوب ۳۱ هزار تومان به دست مصرف کننده برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: مرغ مورد نیاز مصرف مردم به اندازه کافی در سطح بازار تهران وجود دارد و از این بابت جای نگرانی نیست.

وی عنوان کرد: انتظار می رود دستگاه‌های اجرایی یکپارچه سازی تصمیمات و اقدامات هماهنگ را ضمن نظارت بر کشتارگاه های استان و توزیع مرغ تامین شده از استان‌های معین در داخل شبکه را در دستور کار قرار دهند.

در این جلسه مقرر شد با تعیین نقاط مشخص در سطح شهر تهران بر ترخیص و توزیع مرغ تأمینی از استان‌های معین نظارت شود و جهت جلوگیری از توزیع خارج از شبکه اقدامات لازم صورت گیرد.

بانک‌ها مشارکت در طرح‌های تولیدی را دنبال کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران همچنین در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران گفت: بانک‌ها رعایت قوانین و مقررات را با نگاه رونق تولید و رفع موانع آن در محوریت برنامه ها قرار دهند.

عسگری اظهار داشت: منافع تولیدکننده و بانک ها به هم گره خورده و بانک ها باید مشارکت واقعی و جدی در طرح های تولیدی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران به بررسی مسائل و مشکلات زیست محیطی تعدادی از واحدهای تولیدی این استان پرداخت و گفت: پیوست زیست محیطی در اجرای طرح های تولیدی ضروری است و تولیدکنندگان و دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری داشته باشند.

عسگری گفت: ظرفیت های زیرساختی مناسبی در سطح شهرک های صنعتی استان ایجاد شده است به گونه ای که مشکل بخشی از زیرساخت های شهرک های صنعتی مانند آب در میان مدت مرتفع شده است و و در زمینه تامین برق نیز اقدامات مناسبی انجام شده و یا در دست اقدام است.

در این جلسه که با حضور صاحبان تعدای از واحدهای تولیدی، بانک های عامل و دستگاه‌های اجرایی ذیربط برگزار شد، مشکلات زیرساختی، زیست محیطی و مسائل مرتبط با شبکه بانکی ۱۱ واحد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com