مطالعات نشان می دهد کشاورزان کانادایی بیشترین استرس را دارند

مطالعات نشان می دهد کشاورزان کانادایی بیشترین استرس را دارند
مطالعه ای جدید که در دانشگاه گولف کانادا انجام شده است نشان می دهد زمانی که مشکلات ذهنی پیش بیاید، کشاورزان آسیب پذیرترین افراد جامعه می باشند.
یافته های این مطالعه نشان می دهد استرس، نگرانی، ناامیدی، خستگی عاطفی و فرسودگی در میان کشاورزان بیش از دیگر گروه های جامعه است.
به علاوه، کشاورزان کانادایی نسبت به کشاورزانی که در دیگر کشورها زندگی یا کار می کنند متحمل استرس بیشتری هستند.
پروفسور آندریا جونز-بیتون (Andria Jones-Bitton)، استاد بخش پزشکی سلامت جمعیت، از ماه سپتامبر 2015 تا ژانویه 2016 مطالعه ای از طریق اینترنت در مورد استرس و مقاومت در برابر مشکلات بر روی بیش از 1100 تولیدکننده کشاورزی از سرتاسر کانادا انجام داده است.
وی در پی مطالعات خود گفت: " پاسخ برخی از این تولید کنندگان در ما کمی تردید ایجاد کرده است که آیا واقعا شغل و کشت و زرع این کشاورزان بر روی آن ها تاثیر داشته است یا خیر."
پروفسور آندریا جونز-بیتون در ادامه گفت: " یکی از این کشاورزان گفته ما شکست پذیر هستیم اما احساس می کنیم که باید شکست ناپذیر باشیم".
این پژوهش دریافته است که 45 درصد افراد مورد مطالعه استرس بالایی دارند. 58 درصد آن ها سطح نگرانی مختلفی داشته اند و 35 درصد دیگر ناامید بوده اند.
وی در ادامه اظهار داشت که این استرس و نگرانی دو برابر کشاورزانی بوده است که در انگلستان و نروژ مورد مطالعه قرار گرفته اند.
میزان برگشت پذیری و مقاومت نیز، که تصور می شود در میان تولید کنندگان زیاد است، در میان دو سوم مطالعه شوندگان کانادایی نسبت به مردم آمریکا کمتر بوده است.
این مطالعه نشان می دهد که 40 درصد از شرکت کنندگان در مطالعه فکر می کنند که گرفتن کمک حرفه ای برای حل مشکلات فکری شان کار آسانی نیست چون معتقدند که ممکن است مردم جور دیگری فکر کنند.
( 3)/4این افراد در عین حال معتقدند که کمک های روانی در حوزه حرفه ای می تواند در زمان بروز مشکلات موثر باشد.
پروفسور جونز بیتون در حال ایجاد تیمی است که آن ها را برای آموزش های روانی برای کشاورزان بفرستد. وی گفت که باید کاری در این مورد انجام دهیم؛ کشاورزان کمک می خواهند و ما باید برای آن ها راهی فراهم کنیم."


 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com