مصرف روزانه 700 تن مرغ در تهران؛ قانون، طلسم مرغ بسته بندی در تهران را می شکند

مصرف روزانه 700 تن مرغ در تهران؛ قانون، طلسم مرغ بسته بندی در تهران را می شکند
با همکاری استانداری، دادگستری و سایر ارگانهای ذیربط ستاد تنظیم بازار مقرر کرده است که عید فطر مقدمه ای برای عرضه مرغ بسته بندی در استان تهران باشد.
معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان تهران با اعلام این مطلب گفت: چندی است که مبحث عرضه مرغ بسته بندی در کشور آغاز شده و در تمامی استانها اجرایی شده است.
دکتر داریوش جهان پیما افزود: به دلایل متفاوتی استان تهران از این حرکت باز مانده است. اما جلسات تخصصی بسیاری با حضور استانداری انجام شده و هماهنگیهای لازم برای شروع این حرکت در استان تهران آغاز شده است.
وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرایی کردن این طرح، همکاریهای وزارت جهاد کشاورزی، بازرگانی، استانداری، اتحادیه های عرضه کننده فرآورده های خام دامی، کشتارگاهها، تعزیرات، سازمان دامپزشکی و سایر دست اندرکاران استانهای همجوار را می طلبیم.
جهان پیما ادامه داد: با هماهنگیهای انجام شده، مقرر شد که استانداریها و دادگستری کشور با افرادی که بخواهند جلوی اجرای این طرح را بگیرند، برخورد شود.
وی تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار استانداریها را موظف کرده است که بعد از ایام عید فطر، عرضه مرغ بسته بندی در تهران آغاز شود.
این مقام مسئول یادآور شد: این اداره کل، هماهنگیهای لازم فرادستگاهی را انجام می دهد تا این طرح با موفقیت در استان تهران انجام شود.
جهان پیما گردش حجم زیادی از این فرآورده پروتئینی در استان تهران را یکی از دلایل کلی کار برشمرد و تاکید کرد: روزانه حدود 700 تن گوشت مرغ در تهران مصرف می شود و به دلیل زیاد بودن واحدهای تولیدی هماهنگی بین آنها مشکل است.
وی اظهار داشت: اجرای این طرح بزرگ در تهران نیازمند هماهنگی تمامی ارگانهای ذیربط است که در جلسات مشترکی این موارد مدنظر قرار گرفته است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com