مشکلی در تامین گوشت مرغ ماه رمضان نداریم

مشکلی در تامین گوشت مرغ ماه رمضان نداریم
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: مشکلی در تامین گوشت مرغ ماه رمضان نداریم.
علی معصومی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان، اظهار داشت: مشکلی در ذخیره گوشت مرغ و مایحتاج مردم استان وجود ندارد.
وی به ذخیره گوشت مرغ اشاره کرد و افزود: قراردادهای لازم برای ذخیره و تامین گوشت مرغ مردم استان در ایام ماه مبارک رمضان صورت گرفته است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان دغدغه تامین اقلام مصرفی شهروندان مطرح می‎شود، یادآور شد: اقدامات لازم در این راستا صورت گرفته است.
وی از برپایی فروشگاه‏های طرح ضیافت در استان خبر داد و تاکید کرد: در این فروشگاه‏ها نسبت به تامین اقلام اساسی مردم استان به شکل مناسبی اقدام خواهد شد.
معصومی برنامه‎ریزی صورت گرفته برای برپایی طرح ضیافت را مورد تاکید قرار داد و گفت: این طرح برای تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان در سطح استان بسیار موثر خواهد بود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان قراردادهای منعقد شده برای ذخیره مرغ منجمد را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: فروش فوق‎العاده مرغ در طرح ضیافت در نظر گرفته شده است.
فروش 52 هزار ریالی مرغ منجمد در ماه مبارک رمضان
وی به قیمت فروش مرغ در طرح ضیافت اشاره کرد و اظهار داشت: مرغ منجمد طی ایام ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت به قیمت 52 هزار ریال به فروش خواهد رسید.
معصومی از تشدید بازرسی بازار در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در ایام ماه مبارک رمضان نظارتی دقیق و مستمر نسبت به قیمت‎های ارائه شده برای مردم صورت خواهد گرفت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اجرای طرح ضیافت را در سطح استان و شهرستان زنجان را موجب دسترسی و خرید مناسب شهروندان دانست و گفت: اقلام ارائه شده در نمایشگاه‎های طرح ضیافت زیر قیمت بازار خواهد بود.
برپایی 500 غرفه برای نمایشگاه طرح ضیافت در زنجان
وی از برپایی 500 غرفه برای نمایشگاه طرح ضیافت خبر داد و تاکید کرد: این نمایشگاه‏ها برای ارائه اقلام مورد نیاز مردم در طول ایام ماه مبارک رمضان دایر خواهد شد.
معصومی با بیان اینکه این غرفه‏ها باید اقلام مورد نیاز مردم را به قیمت مصوب عرضه کنند، خاطرنشان کرد: اقلامی که توسط فروشندگان به فروش می‎رسد باید به قیمت مصوب و زیر قیمت بازار باشد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان مردم زنجان تامین اقلام مصرفی شهروندان در همه شهرهای استان را یادآور شد و تاکید کرد: همه شهروندان در سطح استان زیرپوشش طرح ضیافت خواهند بود.
وی توجه به کالاهای اساسی مردم در ایام ماه مبارک رمضان را مهم دانست و اظهار داشت: در این ماه مبارک همه تلاش‎ها در راستای تامین به موقع و مناسب اقلام مصرفی مردم خواهد بود.
معصومی با بیان در ساماندهی امور صنفی اصناف استان اقدامات خوبی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: استان زنجان در این راستا حائز رتبه‏های برتر در سطح کشور شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ارائه خدمات به مردم استان را در گرو تعامل و همکاری عنوان کرد و یادآور شد: باید نسبت به تامین رضایت مردم استان تلاش کرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com