مشکلی برای توزیع مرغ شب عید در استان قم نداریم

مشکلی برای توزیع مرغ شب عید در استان قم نداریم

معاون امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان قم از تامین مرغ مورد نیاز مردم قم برای ایام عید خبر داد.
حسین علی‌بیگی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت تامین مواد پروتئینی مورد نیاز مردم قم اظهار داشت: بحث ذخیره‌سازی محصولات پرتئینی به شرکت پشتیبانی واگذار شده است.
وی ادامه داد: طبق اطلاعات جمع‌آوری شده تمام سردخانه‌های کشور از گوشت مرغ پر شده است و هیچ مشکلی برای توزیع گوشت مرغ در ایام عید نوروز وجود ندارد و مردم در این ایام با مشکلی مواجه نخواهند شد.
معاون امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان قم تصریح کرد: دولت به دلیل اینکه گوشت مرغ موجود در سردخانه‌ها را با قیمت گرانی خریداری کرده است، برای عرضه در شب عید باید مرغ‌ها را با قیمت کمتری در بازار ارائه کنند که در این صورت دولت در عرضه گوشت مرغ در شب عید باید متضرر شود.
وی با اشاره به جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان در سال جاری بیان داشت: امسال مرغداری‌های استان در حد مطلوبی اقدام به جوجه‌ریزی کرده‌اند و امسال هیچگونه مشکلی در عرضه گوشت مرغ در قم نداریم.
علی‌بیگی گفت: طبق سیاست‌های دولت در زمانی که توسط دولت اعلام شود گوشت مرغ به بازار‌های استان تزریق خواهد شد.
وی تاکید کرد: همکاری و هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های مختلف استان قم برای تامین مایحتاج عمومی و مورد نیاز مردم صورت گرفته است و امیدواریم که در ایام پایانی سال و آغاز سال جدید مردم بتوانند اقلام مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

 
کلمات کلیدی توزيع شب عید
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com