مشکلی برای تأمین مرغ مصرفی ماه رمضان وجود ندارد

مشکلی برای تأمین مرغ مصرفی ماه رمضان وجود ندارد

 رئیس سازمان بازرگانی استان یزد گفت: برای تأمین مرغ مصرفی ماه مبارک رمضان در استان یزد مشکلی وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مهراب اسکندری عصر امروز در حاشیه مراسم انعقاد تفاهمنامه با تعاونی مرغداران در استان یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تفاهمنامه به منظور تأمین، ذخیره‌سازی و توزیع مرغ به امضا رسیده است.
وی افزود: با رایزنی‌های انجام شده با وزارت بازرگانی، مجوز خرید و ذخیره‌سازی مرغ مصرفی ماه مبارک رمضان به استان یزد اعطا شد و استان یزد در حال حاضر تنها استانی است که در مهیا کردن تفاهمنامه پیشتاز بوده است.
اسکندری با اشاره به مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده در جلسات تنظیم بازار کشور گفت: پیگیری‌ها و اقدامات لازم برای خرید و ذخیره‌سازی حداقل هزار تن مرغ انجام شده و در حال حاضر تفاهمنامه‌ ذخیره‌‌سازی حداقل هزار تن مرغ منجمد در حضور اعضا به امضای طرفین رسید و انتظار می‌رود در آینده نزدیک به میزان مورد نیاز مرغ دست یابیم.
رئیس سازمان بازرگانی استان یزد افزود: اعطای تسهیلات برای خرید و ذخیره‌سازی مرغ نیز پیگیری می‌شود تا با توجه به فرصت محدود، مساعدت لازم از سوی استانداری و بانک عامل مدنظر به عمل آید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد دفاتر دانش‌آموزی نیز بیان داشت: تفاهمنامه خرید دفاتر دانش‌‌آموزی برای سال تحصیلی 90 - 89 با واحد تولیدی نیز امضا و دفاتر خریداری شده و در مردادماه به استان یزد حمل خواهد شد.
اسکندری ضمن قدردانی از اقدامات و پیگیری‌های به عمل آمده از سوی استاندار یزد در ارتباط با تسهیل روند ورود دام زنده و بهبود وضعیت گوشت قرمز در استان یزد خاطرنشان کرد: موضوع تأمین کالاهای پروتئینی از جمله گوشت قرمز و گوشت مرغ از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است بر همین اساس تصمیمات شورا می‌تواند در حل مشکلات مرتبط مؤثر و کارآمد باشد.
اسکندری با ارائه گزارشی از آمار دام موجودی استان یزد، خواستار اعلام به موقع و در حد نیاز استان به دام به استان‌های مبدأ از سوی دامپزشکی استان یزد شد.

 
کلمات کلیدی رمضان
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com