مشکلی برای تأمین علوفه موردنیاز دامداران وجود ندارد

مشکلی برای تأمین علوفه موردنیاز دامداران وجود ندارد
معاون تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر مشکلی برای تامین علوفه موردنیاز دامداران در سطح کشور وجود ندارد.
حسن رکنی در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه دام و طیور مشهد که در محل سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در ارتباط با خشکسالی اعتبارات مناسبی را به تصویب برسانند تا بخشی از مشکلات ایجاد شده به سبب خشکسالی‌های اخیر جبران شود.
وی افزود: سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی و همچنین استان‌های سمنان و تهران در سال‌های اخیر با بحث خشکسالی مواجه بوده‌اند که باید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این خسارات وارد شده به بخش کشاورزی را جبران کرد.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه در کنار مضجع شریف ثامن‌الحجج(ع) می‌تواند ثمرات بسیار مناسبی داشته باشد، تاکید کرد: برگزاری دهمین نمایشگاه دام و طیور در مشهد فرصتی است برای اینکه تعامل مناسبی میان تولیدکنندگان و مدیران ایجاد شود و این نمایشگاه همچنین می‌تواند در توسعه مبادلات و انتقال تجارب موثر باشد.
رکنی با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی برای تولید محصولات دامی در کشور وجود دارد، ابراز داشت: امیدواریم این نمایشگاه‌ها سبب توازن صادرات در بخش کشاورزی و همچنین شکوفا شدن صادرات کشور شود.
معاون تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی ابراز کرد: در حال حاضر که در تأمین منابع برای توزیع علوفه موردنیاز بین دامداران محدودیت‌هایی وجود دارد باید در جهت ارتقای بهره‌وری در بخش تولیدات دامی، توجه ویژه‌ای صورت گیرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید با ارتقای بهره‌وری در جهت تولید هرچه بیشتر محصولات دامی با استفاده از روش‌های علمی گام برداشت.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com