مشکل وسیله نقلیه داشتیم وگرنه طرح ضیافت خوب می‌شد

مشکل وسیله نقلیه داشتیم وگرنه طرح ضیافت خوب می‌شد

در حالی که صنف توزیعی مرغداران مشکلات حمل و نقل را دلیل اصلی حضور نیافتنشان در طرح ضیافت اعلام می‌کنند شهروندان برای خرید چند کیلو مرغ ساعت‌ها در صف می‌ایستند.
حجازی ـ رییس اتحادیه توزیعی پرندگان و مرغداران ـ در گفت‌وگو با خبرنگار بازرگانی ایسنا، علت مشارکت نکردن این صنف در طرح ضیافت را برنامه‌ریزی عجولانه دانست و تصریح کرد: توزیع مرغ منجمد تنها سه روز مانده به آغاز ماه مبارک رمضان به اتحادیه مرغداران اعلام شد لذا چون مشکلاتی در خصوص حمل و نقل پیش روی صنف قرار داشت توزیع مرغ با موانع بسیاری مواجه شد.
وی خاطرنشان کرد: طرح ضیافت با هدف ثابت ماندن قیمت‌ها اعلام شده بود ولی در خصوص مرغ به دلیل مشکلاتی که بر سر راه توزیع آن وجود داشت چندان اثربخش نبود.
رییس اتحادیه توزیعی پرندگان و مرغداران با اشاره به اعلام آمادگی واحدهای صنفی برای عرضه مرغ منجمد گفت: چنانچه این طرح زودتر اعلام می‌شد و امکانات لازم در خصوص توزیع آن در اختیارمان قرار می‌گرفت اثربخشی بیشتری به دنبال داشت البته وزارت بازرگانی با وارد کردن و توزیع مرغ منجمد تا اندازه‌ای در ایجاد ثبات و شکستن قیمت‌ها موفق شد و قیمت هر کیلو مرغ که قبل از ماه رمضان به کیلویی دو هزار و 50 تومان رسیده بود را شکست به گونه‌ای که در هفته جاری قیمت هر کیلو مرغ به هزار و 700 تومان در خرده فروشی‌ها رسیده است.
در عین حال فراهانی ـ نایب رییس شورای اصناف ـ نیز با دفاع از صنف توزیعی مرغداران و تایید مشکلاتی که بر سر راه توزیع مرغ‌های منجمد وجود داشت عنوان کرد: در روزهای نخست تنها 60 واحد صنفی برای عرضه مرغ منجمد اعلام آمادگی کردند و ما نیز برای ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا تصمیم گرفتیم مرغ را در میادین میوه و تره‌بار توزیع کنیم چراکه این میادین در همه محلات تهران وجود دارند.
به گزارش ایسنا، با حضور نیافتن صنف توزیع‌کنندگان مرغ در طرح ضیافت به دلیل مشکلاتی که در خصوص حمل و نقل مرغ‌های منجمد و نبود وسیله نقلیه یخچال‌دار عرضه مرغ‌های منجمد به میادین میوه و تره‌بار شهرداری‌ها سپرده شد که گزارش خبرنگار ایسنا، از سطح شهر و نحوه توزیع مرغ‌های منجمد در میادین میوه و تره‌بار شهرداری‌ها حاکی از ایستادن مردان و زنان روزه‌دار در صف‌های طویل و به مدت طولانی است. قطعا اگر این صنف در اجرای طرح ضیافت شرکت می‌کرد شهروندان با چنین مشکلاتی مواجه نمی‌شدند.
به گفته شهروندان در برخی از این میادین در زمینه عرضه مرغ منجمد و یا حتی سایر کالاها گاهی تخلفاتی نیز اتفاق می‌افتد چراکه برخی از صنوف از تفاوت قیمت موجود بین کالاهایی که در میادین عرضه می‌شود با قیمت بازار سوء استفاده کرده و اقدام به خرید کلی از میادین میوه و تره‌بار و بازارهای روز شهرداری‌های می‌کنند.

 
کلمات کلیدی طرح ضیافت
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com