مشکل درج نظرات، برطرف شد

مشکل درج نظرات، برطرف شد
کاربران و خوانندگان محترم! ضمن عرض پوزش اعلام می دارد که به علت پاره ای از مشکلات فنی که در بخش ارسال نظرات خوانندگان بوجود آمده بود، متاسفانه کلیه نظراتی که از ساعت 16 روز سه شنبه ( 9 اسفند ماه سال 1390 ) لغایت ساعت 12 روز شنبه ( 13 اسفند ماه سال 1390 ) در سایت درج شده بود، از بانک اطلاعاتی سایت حذف گردید ( از دست داده شد )
به لطف خدا، مشکل به صورت کامل برطرف شده و خوانندگان عزیز می توانند کمافی السابق نظرات ارزشمند خود را جهت مطالعه سایر خوانندگان و مخاطبین، در سایت درج نمایند.
این مشکل از سوی موسسه I.T.P بوده است و به علت خطای انسانی ایجاد شده بود و مجددا به علت این سهل انگاری که از سوی ما حاصل شده بود، از کلیه افرادای که به مطالب ما و سایت ما اهمیت داده و نظرات خود را ارائه داده اند و متاسفانه ما نتوانستیم از آنها مراقبت کنیم عذر خواهی می کنیم.
امیدواریم که با ارائه نظرات خود، مجددا در صف ناظران ما قرار بگیرید.
علی حسینی - مدیر عامل
 
کلمات کلیدی i.t.p i.t.p i.t.p
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۱۲/۱۳

    حسینی جان من بشخصه خیلی مخلصتم با این که سنن خیلی از من کوچکتری ، ولی از رفتار و منش شما درس میگیرم و همیشه برایت از خدواند متعال طلب سلامتی و موفقیتت را خواستارم . توضیحات ارزشمندت را مطالعه کردم ، توضیح نمیدادی برایم عزیز و محترم بودی ، مطمئن هستم از هیچ کوششی برای جلب نظر خوانندگان سایتت دریغ نمیکنی ، فقط نمیدانم چرا عزیزانی که درآنجا زحمات سایت را میکشند و شبانه روز در فعالیت هستند تا سایت را به بهترین تبدیل نمایند ، یک خواسته بنده را که تقاضای آیکون سیو را طلب نموده ام ، انجام نمیدهند و همش برایم توضیحات می فرستند ! ولی عیبی نداره چون کفه مثبت ترازوی شما و همکاران محترمت آنقدر بالاست که این کفه ناچیز منفی در آن گم است . ولی بواقع این موضوع آیکون برای سایت ارزشمند شما از هر چیز مهمتر است که اگر بگذارید ، هم من ممنون میشوم و هم شاید خیلی ها مثل من برایشان مهم باشد . بهر حال مخلصیم . موفق باشید . یاعلی

    پاسخ...
  •  

    علی حسینی - مدیرعامل I.T.P گفت : ۹۰/۱۲/۱۴

    سلام - جناب آقای اسد ! - از لطفهای شما سپاسگزارم - دوستان اگر تعللی در اجابت خواسته شما داشتند من عذرخواهی می کنم و برنامه ها رو یه بار دیگه مرور می کنم و تلاش می کنم که نیاز شما که می تونه نیاز چندین نفر دیگه هم باشه رو انجام بدم - اما همون طور که خودتون فرمودید، دوستان تمام تلاششون رو برای امور مورد نیاز خوانندگان انجام می دن و ما توی I.T.P متد و روش کاری رو ساختیم که سعی داریم اون رو حفظ کنیم. این متد شدیدا درگیر زمان بندی های دقیق با اندکی انعطاف هست حتی اگر کار کوچیکی باشه - میدونم شما هم خواستار ایجاد چنین نظمی در کل ساختار صنعت هستید. ما به عنوان یه عضو کوچک صنعت تلاش می کنیم که با همین سن کم، بتونیم این کار بزرگ رو درست انجام بدیم - از یکایک نظرات شما هم همیشه استفاده کردم - با تشکر از شما

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com