مرغداری‌ها و دامداری‌ها سهمیه خود را تحویل بگیرند

مرغداری‌ها و دامداری‌ها سهمیه خود را تحویل بگیرند
سرپرست معاونت بازرگانی وزارت صنعت گفت: دو کشتی کنجاله تخلیه شد لذا مرغداری‌ها و دامداری‌ها برای دریافت سهمیه خود به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت مراجعه کنند.
حسن رادمرد ، گفت: دو کشتی کنجاله به حجم 200 هزار تن امروز تخلیه شده است لذا دامداری‌ها و مرغداری‌ها باید به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کنند و سهمیه خود را دریافت کنند.
وی افزود: بر اساس تفاهم صورت گرفته به ازای 2.5 کیلو کنجاله باید یک کیلوگرم مرغ در اختیار این وزارتخانه از سوی تولید‌کنندگان قرار گیرد.

 
نظرات شما
  •  

    مجید هاشمی گفت : ۹۱/۰۴/۱۹

    وقتی مطلب فوق را خواندم از شدت ناراحتی و عصبانیت خواستم نظر واقعی خودم را اعلام کنم از یک تا ده شمردم تا خشمم فروکش کند...صلاح کار کجا و من خراب کجا ببین تفاوت ره از کجاست تا به کجا.از دبیر محترم سایت استدعا دارد این دروغ های بزرگ را منعکس نکنند.

    پاسخ...
  •  

    ضرغامی مرغدار اسلام شهر گفت : ۹۱/۰۴/۱۹

    جناب اقای معاون من که سواد درست وحسابی ندارم شما که تحصیل کرده هستید بفرماییداگر ما نخواهیم دیگر مرغداری کنیم تکلیف پول سویا که در ماه اردیبهشت دادیم چیست.؟

    پاسخ...
  •  

    دکتراحمدظهیرنیا گفت : ۹۱/۰۴/۱۹

    به به مبارک است جناب رادمردشماهم مردیدازنوع بسیاراعلایش یعنی رادمردیدقربانتان گردم پیوندتان بارانت خواران کشتارگاههاراتهنیت عرض میکنم اولامرغ مادری هاکه مرغ ندارندچه کنندودوماتولیدکنندگان تخم مرغ تکلیفشان چیست وسوماکشتارگاه ازدولت سرحضرتعالی سویارابه قیمت 18000ریال نقدی واریزی به مرغدارگوشتی میفروشدشماای رادمردتواناین معمارابادست توانای خودحل کنید

    پاسخ...
  •  

    ضرغامی مرغدار گفت : ۹۱/۰۴/۱۹

    جناب اقای معاون باوجود این همه بیماری درکشور اگر مرغداری 50 درصد تلفات بدهد بعد تحمل خسارت سنگین باید از بازار ازاد مرغ بخرد وتحویل بدهد.
    لطفل به 20 سال پیش برگردید در ان زمان قبل از جوجه ریزی ذرت وسویاومیتیونین وپودرماهی وکلیه اقلام را تحویل مرغدار می دادند و اگر گله دچار تلفات نمی شد مرغ زنده تحویل میگرفتند .
    ترا خدا به این قشر زحمت کش که به این کمبودها هنوز تولید میکنند بیش این فشار نیاورید ما باید در فکر تولید باشیم یا درفکر زنده کردن پولمان از دست کسانی که نه پول ما را میدهند نه سویا ؟؟
    اگر من نخواهم دیگر مرغداری کنم تکلیف پول من چیست؟؟

    پاسخ...
  •  

    میثم رضایی قلعه گفت : ۹۱/۰۴/۲۰

    بابا ول کنین . بسه از بس دروغ شنیدیم - خودتون خسته نشدید .
    کنجاله را با قیمت بالا خریداری کردیم حالا موقع فروش مرغ میگن باید با قیمت دولتی بفروشیم مگه کنجاله با قیمت دولتی به ما دادید که مرغ با قیمت دولتی از ما میخواهید
    به جای اینکه به فکر واردات مرغ باشید بیائید قیمت کنجاله را پائئین بیاورید قیمت جوجه را پائین بیاورید

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com