مرغداری های گوشتی هند به تولید تخم مرغ روی آوردند

مرغداری های گوشتی هند به تولید تخم مرغ روی آوردند
به گزارش رسانۀ Economic Times ، شرکت تولید و فرآوری مرغ زنجیره ای Amrit خط جدید تولید تخم مرغ را راه اندازی کرد . این شرکت یکی از عمده ترین تولید کنندگان مرغ گوشتی در هند است . راه اندازی این خط تولید بازار های سنتی را تحت تاثیر قرار خواهد داد . رییس اجرایی این گروه به این موضوع اشاره کرد که این خط تولید به دلیل بازدهی خوراک بیشتر و کیفیت تخم مرغ بالاتر ، سود سرشاری را نصیب تولید کنندگان می کند . 
پس از چین و ایالات متحده ، هند سومین کشور بزرگ تولید کننده تخم مرغ است . این مرغ های تخم گذار با آب و هوای هند سازگارتر بوده و در حال حاضر برندهای Bovans ، Lohmann و Hyline در بازار موجودند . حدود 70 درصد فارم های پرورش مرغ تخمگذار در ایالت های جنوبی هستند . 
در سال مالی جاری ، شرکت Amrit بیشتر بر ایالات َPradesh ، Karnataka و Tamil متمرکز بوده و در نظر دارد فعالیت خود را در سالهای آینده به بخش های شمالی و شرقی کشور گسترش دهد . 
در حال حاضر هند 220 میلیون مرغ تخمگذار دارد و میزان جوجه ریزی مرغ تخمگذار  8 / 12 میلیون در ماه است . وی افزود : این شرکت در نظر دارد  30 درصد از بازار هند را در سال های 18-2017 میلادی در اختیار بگیرد .
بر اساس گزارشات مجله Economic Times این نژاد از لحاظ سختی پوست و مواد داخلی تخم مرغ ، بهترین کیفیت را داشته و با حداقل مصرف خوراکی که دارد Hy-Line را به نژادی با پایین ترین هزینه تولید تبدیل کرده است .

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com