مرغداری های اردبیل گازوئیل یارانه دار دریافت می کنند

مرغداری های اردبیل گازوئیل یارانه دار دریافت می کنند

 رئیس سازمان بازرگانی استان اردبیل از توزیع گازوئیل یارانه دار با نرخ علی الحساب 165 ریال در بین مرغداریهای این استان خبر داد.به گزارش خبرنگار مهر در اردبیل، محمد عظمایی عصر پنج شنبه در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار داشت: این مهم در راستای حمایت از صنعت مرغداری و تامین مصارف آنها تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه در این طرح 150 میلیون لیتر نفت گاز برای مرغداریهای کشور مصوب شده است، اضافه کرد: سهم استان از این میزان هنوز به صورت مشخص تعیین نشده اما ضروری است سازمانهای جهاد کشاورزی فهرست واحدهای تولیدی مرغ را به شرکتهای پخش استانی معرفی تا نسبت به تحویل سوخت مورد نیاز اقدام کنند.
رییس سازمان بازرگانی استان افزود: هم اکنون با اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها، اصلاح قیمت سوخت بر وضعیت تولید و عرضه گوشت قرمز و سفید تأثیر گذاشته و هزینه های ایجاد شده در بخش حمل و نقل، گاز و برق موجبات تردید مرغداران در جوجه ریزی شده است.
وی همچنین از ذخیره سازی 1500 تن پرتغال برای شب عید خبر داد و تصریح کرد: تامین سیب مورد نیاز شب عید نیز به صورت متمرکز با 12 درصد افزایش بزودی محقق خواهد شد.
عظمائی با اشاره به ثبات نسبی در بازار اردبیل با اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها ابراز داشت: از اول دی ماه بزرگترین برنامه اصلاح قیمتها در کشور اجرا شده که در این مدت در بازارهای استان هیچ گونه واکنش هیجانی و تنش یا بحران خاص کالایی و خدمات به چشم نمی خورد.
وی با بیان اینکه قیمت نان در استان با در نظر گرفتن منافع بخش تولید و منافع مصرف کننده یکی از منطقی ترین قیمت نان در کشور است، ضمن تاکید بر کنترل و نظارت مستمر بر بازار به منظور جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمتها، همکاری و همراهی مردم را برای کنترل و نظارت بیش از پیش ضروری دانست.
این مسئول همچنین با اشاره به بازرسی بالغ بر 51 هزار واحد اقتصادی از زمان آغاز طرح نظارتی ویژه هدفمندسازی یارانه یاد آور شد: در این خصوص تاکنون سه هزار و 650 پرونده تخلف از واحدهای صنفی، خدماتی و تولیدی تشکیل و جهت رسیدگی قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی در پایان از صدور فاکتورهای متحد الشکل برای تاکسی تلفنیها، برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، نمایشگاه فروش بهاره،‌ توزیع کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، قند و شکر، گوشت مرغ،‌ توزیع میوه شب عید، جشنواره فروش فوق العاده با همکاری اصناف، تشدید طرحهای نظارتی و... خبر داد.

 

 
کلمات کلیدی دریافت سوخت مرغداری
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com