مرغدارن بابت سبد اول کالا هنوز هم طلبکارند!

مرغدارن بابت سبد اول کالا هنوز هم طلبکارند!
با وجود مکاتباتی که با وزارت صنعت، معدن و تجارت برای دریافت مطالبات مرغداران بابت سبد کالا صورت گرفته، بعد از گذشت دو ماه و نیم مرغداران هنوز پول خود را دریافت نکرده‌اند.
عضو هیئت رئیسه شرکت مرغداران مرکز با اعلام این خبر درباره دلایل عدم تأمین تخم‌مرغ مورد نیاز سبد کالا گفت: تولید تخم‌مرغ در کشور در وضعیت مازاد بر مصرف قرار داشته و مشکل تولید برای تأمین سبد کالا وجود ندارد، اما به خاطر اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت بودجه لازم برای پرداخت مطالبات مرغداران را ندارد، این محصول به میزان لازم در سبد کالا قرار نگرفت.
عبدالرضا رسول‌زاده افزود: با وجود گذشت بیش از دو ماه از تحویل تخم‌مرغ به وزارت صنعت، معدن و تجارت، مرغداران هنوز 40 میلیارد تومان از دولت طلبکار هستند که با ادامه این روند، مرغداران از تحویل مجدد تخم‌مرغ برای عرضه در سبد کالا سر باز زدند.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که طلب مرغداران به‌موقع پرداخت می‌شد، تخم‌مرغ در سبد کالای تمام خانوار قرار می‌گرفت و صنعت مرغداری با ضرر و زیان روبه‌رو نمی‌شد.
عضو هیئت رئیسه شرکت مرغداران مرکز تصریح کرد: با وجود مکاتباتی که با وزارت صنعت، معدن و تجارت برای دریافت مطالبات صورت گرفته، هنوز نتیجه‌ای دربر نداشته و دو ماه و نیم در پرداخت مطالبات مرغداران وقفه افتاده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com