مرغداران با قیمت‌های فعلی ضرر می‌کنند

مرغداران با قیمت‌های فعلی ضرر می‌کنند
رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی از عوامل موثر در تعیین کف قیمتی مرغ یاد کرد و گفت: قیمت خرده فروشی امروز ۶۶۰۰ تومان است.
محمد یوسفی اظهارداشت: دوشنبه این هفته و در جلسه ستاد تنظیم بازار، قیمت کف و سقف مرغ تعیین می‌شود.
وی افزود: برای تعیین قیمت تمام شده مرغ عوامل متعددی تاثیرگذار است که می‌توان به آماده‌سازی سالن، جوجه، دان، خدمات دامپزشکی، هزینه‌های تعمیر و نگهداری، افزودنی‌ها، مکمل‌ها، ویتامین‌ها، کلسیم فسفات، هزینه‌های مالی و سود مرغدار اشاره کرد که در نهایت باید قیمت فروش کود از آن کسر شود.
رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی گفت: این فاکتورها باید مورد قبول تولید کنندگان، سازمان حمایت و جهاد کشاورزی قرار گیرد و از همین جاست که اختلافات شروع می‌شود تا به یک نقطه مشخصی برسد.
یوسفی گفت: پس از اعلام کف قیمتی مرغ توسط سازمان حمایت، شرکت پشتیبانی امور دام موظف می‌شود تا برای ذخیره سازی این قیمت را ملاک قرار دهد.
وی افزود: به نظر من کف قیمتی مرغ در حال حاضر باید کیلویی 8 هزار تومان باشد اما روز پنجشنبه در میادین میوه و تره‌بار هر کیلوگرم 6400 تومان عرضه می‌شد.
یوسفی گفت: با این شرایط مرغداران ضرر می‌کنند و من حاضرم شماره تلفن صد مرغدار را به شما بدهم و از همه آنها بپرسید چه مرغدار گوشتی باشند و چه مرغدار تخم‌گذار همگی با قیمتهای فعلی متضرر می‌شوند.
وی افزود: در حال حاضر قیمت مرغ در میدان بهمن 6450 تومان و در خرده فروشی باید در حدود 6600 تومان باشد.

 
نظرات شما
  •  

    علی اسدالهی گفت : ۹۲/۰۷/۳۰

    اقا بخدا به هر دینی که دارید ضرر میکنه. بیچاره شدیم. بخدابرای پرداخت هزینه های زندگی وام پشت وام برمی داریم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com