مرغداران از تحریم ها نترسند و به کار خود ادامه دهند !

مرغداران از تحریم ها نترسند و به کار خود ادامه دهند !
به گزارش ITPNews و به دنبال وضع تحریم های جدید از سوی ایالات متحده ، وزیر کشاورزی روسیه آقای Nikolai Fyodorov به مرغداران اعلام کردند که همانند سابق به کار خود ادامه دهند و هیچ هراسی از تحریم ها نداشته باشند . 
طبق گزارشات موجود، در حدود 22 درصد گوشت و فراورده های گوشتی مصرفی روسیه از غرب وارد می شود که در حدود 11 درصد گوشت طیور و حتی در برخی مناطق سهم واردات گوشت طیور تا 25 درصد هم می رسد . در چنین شرایطی مرغداران روسی نگرانند مبادا تحریم های جدید به کسب و کار آنها آسیب وارد سازد. 
آقای Fyodorov خطاب به رسانه ها عنوان کرد : " ما در حال حاضر در جستجوی کمپانی های عرضه کنندۀ جایگزین هستیم."  وی افزود : " تا آنجا که این تحریم ها مانع دسترسی ما به تولیدات کشاورزی مدرن و آخرین تکولوژی و دستاوردها نگردد می توان با جایگزین کردن سایر کمپانی های عرضه کننده مانع کاهش در تولید و عرضۀ گوشت و تولیدات غذایی گردیم ." 



 
نظرات شما
  •  

    ضرغامی گفت : ۹۳/۰۱/۱۶

    اقا ما مرغدارن قول می دهیم نترسیم .
    ولی ضرر میدهیم که اون هم فدای سر مسولین عزیز و بیخیال .
    اینقدر ضرر میدهیم تا پدر خارجی ها رو در بیاریم ولی نمیترسیم .ولی شما ها باید قول بدهید به ایادت مرغدارن زندانی بیاید دیگه باید از چی بترسیم؟؟؟؟؟

    پاسخ...
  •  

    علي گفت : ۹۳/۰۱/۱۷

    چي ما ترس ...اگه ما ميترسيديم تا حالا اينقر ضرر نمي داديم اصلا چرا بايد بترسيم دون فروش وجوجه فروش بايد بترسند ما كه......

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com