مرغ گرم در استان قم با قیمت 2650 تومان عرضه می شود

مرغ گرم در استان قم با قیمت 2650 تومان عرضه می شود

معاون برنامه ریزی استانداری قم گفت: مرغ گرم در سراسر استان با قیمت 2650 تومان عرضه می شود.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدرضا دهناد با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص کنترل بازار و تنظیم قیمت اقلام مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال در سخنانی اظهار داشت: تا پایان سال جاری در سطح استان قم، مرغ گرم با قیمت 2 هزار و 650 تومان و مرغ سرد با قیمت 2 هزار و 250 تومان تا رفع نیاز کامل شهروندان عرضه خواهد شد.
وی افزود: از 25 اسفندماه نیز بیش از 3 هزار و 500 تن میوه شامل 2 هزار و 500 تن پرتقال و یک هزار تن سیب در 48 ایستگاه عرضه میوه در نقاط مختلف شهر قم توزیع خواهد شد که این مقدار با توجه به تقاضای زیاد مردم و کشش بازار نسبت به سال گذشته، بیش از 50 درصد رشد داشته است.
معاون برنامه ریزی استانداری قم خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته، شهروندان برای تهیه گوشت قرمز در ایام نوروز مشکلی نخواهند داشت و قیمت عرضه آن به صورت منطقی و ثابت در نظر گرفته شده و ایجاد جایگاه های عرضه گوشت در نقاط مختلف شهر در دستور کار قرار گرفته است.
دهناد همچنین تصریح کرد: به منظور جلوگیری از افزایش کاذب و غیرقانونی قیمت کالا و خدمات مورد نیاز در سطح بازار، طرح نظارتی ویژه نوروز 89 با برنامه ریزی کامل و گسترده از سوی بازرسان سازمان بازرگانی و با همکاری بازرسان اصناف و تعزیرات در سراسر استان قم آغاز شده و تا 20 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
معاون برنامه ریزی استانداری قم گفت: کنترل و نظارت بر رعایت قیمت های مصوب، نصب برچسب قیمت و ارائه فاکتور از سوی تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات از جمله اهداف مهم طرح نظارتی ویژه نوروز است.
وی در پایان نسبت به رضایتمندی شهروندان از خدمات متنوع ارائه شده از سوی دستگاه های اجرایی مختلف اظهار امیدواری کرد و گفت: همه مدیران و رؤسای نهادهای ذیربط باید تمام توان خود را برای رفع برخی مشکلات و نارسایی ها در خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلف به کار گرفته و بر روند اجرای مناسب کار نظارت کنند.
 

 
کلمات کلیدی قم توزیع مرغ
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com