مرغ کشتار روز از اول آبان به صورت بسته بندی عرضه می شوند

مرغ کشتار روز از اول آبان به صورت بسته بندی عرضه می شوند
محسن  کمالی دهقان گفت: این طرح با هدف افزایش ضریب بهداشت و سلامت فرآورده های دامی با محوریت مرغ کشتار روز اجرایی می شود.
وی با اشاره به همکاری و توافق اداره بازرگانی، اصناف، سازمان میادین، معاونت خدمات شهری، شبکه های  بهداشت و دامپزشکی کرج درخصوص اجرایی کردن این طرح عنوان کرد: این طرح سراسری درتمام واحدهای صنفی استان البرز و بازارهای روز سازمان میادین شهرداری کرج اجرا می شود.
این مسئول با تاکید بر ضرورت رعایت استانداردهای لازم در زمینه توزیع و عرضه مواد خوراکی در سطح شهر به ویژه روز بازارهای تحت پوشش شهرداری بیان کرد: با اجرای این طرح این مهم به شکل مطلوبی محقق می شود.
کمالی دهقان افزود: طرح عرضه مرغ بسته‌بندی کشتار روز به منظور حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و در راستای ارتقای سطح کیفی و بهداشتی عرضه مرغ گرم اجرا می شود که مطابق دستور‌العمل سازمان دامپزشکی به اجرا در خواهد آمد.
وی همچنین گفت: عرضه مرغ بسته‌بندی شده، علاوه‌ بر مزایای بهداشتی، حائز امتیازات متعددی برای مصرف‌کنندگان است.
سرپرست آموزش و اطلاع رسانی حوزه خدمات شهری شهرداری کرج بیان کرد: به منظور حمایت از طرح عرضه مرغ کشتار روز به صورت بسته بندی، کنترل و نظارت مستمری بر این مهم صورت می گیرد.
کمالی دهقان اظهارداشت: پیش بینی می شود که اجرای طرح یادشده به ارتقای کیفی امور مربوطه منجر شود و از حجم مشکلات موجود در این زمینه بکاهد.
وی تاکید کرد: مراقبت در امور بهداشت شهروندان بویژه در امر عرضه فرآورده های خام دامی از وظایفی است که مسئولین شهرداری همواره به آن اهتمام خاصی دارند.
این مسئول از شهروندان خواست: برای خرید فرآورده های خام دامی، محصولاتی را که دارای بسته بندی بهداشتی، تاریخ مصرف و مجوز بهداشت هستند انتخاب کنند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com