مرغ هزار تومان پایین‌تر از قیمت واقعی عرضه می‌شود

مرغ هزار تومان پایین‌تر از قیمت واقعی عرضه می‌شود
رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: در حال حاضر قیمت واقعی مرغ زنده کیلویی دو هزار و ۵۰ تومان است اما این محصول با نرخ هزار و ۵۰ تومان عرضه می‌شود. در واقع مرغ حدود هزار تومان کمتر از قیمت واقعی آن به فروش می‌رسد.
محمد یوسفی در خصوص بحث ممنوعیت واردات مرغ به کشور افزود: در حال حاضر ثبت سفارش واردات مرغ به کشور متوقف شده تا شاید بر این اساس مرغی که روی دست تولیدکننده داخلی باقی مانده خریداری شود. البته اجرای این سیاست در کوتاه مدت تاثیری نخواهد داشت و تنها در صورتی که مسئولان دولتی روی حرف خود باقی بمانند و دوباره واردات آزاد نشود، می‌توان به بهبود شرایط امیدوار بود.
وی در خصوص مباحث مطرح شده از سوی مسئولان مبنی بر تعدیل و اصلاح قیمت مرغ به منظور حمایت از تولیدکنندگان، اظهار داشت: تاکنون هیچ اقدامی در راستای تعدیل قیمت خرید و عرضه مرغ صورت نگرفته و وضعیت همچون گذشته در شرایط نامناسبی قرار دارد.
یوسفی افزود: در حال حاضر قیمت وای مرغ زنده کیلویی دو هزار و ۵۰ تومان است اما این محصول با نرخ هزار و ۵۰ تومان عرضه می‌شود. در واقع مرغ حدود هزار تومان کمتر از قیمت واقعی آن به فروش می‌رسد.
وی ادامه داد: اعمال قیمت‌های دستوری و عدم حمایت از تولیدکنندگان منجر به آن شده که اغلب مرغداران در آستانه ورشکستگی قرار گیرند. خریدی هم که توسط دولت صورت می‌گیرد بسیار محدود است و نمی‌تواند مشکلی از پیش رو بردارد.
 
نظرات شما
  •  

    صفائیان-مرغدار گفت : ۹۰/۰۶/۲۲

    مرغ 1050 تومان شده؟کی؟اقای یوسفی صبح بخیر این امارو کی به شما داده

    پاسخ...
  •  

    - گفت : ۹۰/۰۶/۲۹

    ریشه دام و گاوشیری و شیر که خشکانده شد،کارخانجات مواد غذایی بجای شیر از شیر خشک وارداتی(چینی) استفاده میکنند و به خورد مردم میدهند،احتمالا تا چند ماه آینده ریشه مرغ و مرغدار هم خشکانده شودو فروشگاهها از مرغ منجمد چینی و برزیلی به خورد مردم دهند

    پاسخ...
  •  

    سیدجمشیدحسینی گفت : ۹۰/۰۶/۳۰

    باسلام خدمت تمامی دست اندرکاران صنعت دام وطیور.واقعا خدا به داد دامداران ومرغداران برسد اخه این چه وضعیه که هرکس جنس دارد داره با خیال راحت انبار میزنه مثل گندم.جو.سبوس برنج و.........آخه چرا؟

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com