مرغ منجمد به منظور تنظیم قیمت بازار توزیع می شود

مرغ منجمد به منظور تنظیم قیمت بازار توزیع می شود
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برنامه ریزی برای تهیه و توزیع مرغ منجمد، با هدف تنظیم قیمت در بازار و تامین نیاز اقشارهای مختلف خبر داد.
سیدحسن میرعماد روز دوشنبه در جلسه کمیته تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با موضوع بازار مرغ و توزیع مرغ منجمد و گرم، گفت: در چند روز اخیر متوسط قیمت عرضه گوشت مرغ گرم در این استان از میانگین استان های هم جوار بالاتر بوده است.
وی تاکید کرد: این انتظار می رود که قیمت مرغ گرم در استان سمنان، حداقل متعادل با استان های همجوار شود.
وی افزود: با وجود ذخیره حدود 700 تن مرغ منجمد در سردخانه های استان سمنان و همکاری لازم از سوی شرکت پشتیبانی امور دام، برای تحویل محموله اول مرغ منجمد به صورت غیر نقدی، عرضه مرغ منجمد برای تنظیم بازار تاکنون قابل توجه نبوده است.
میرعماد تاکید کرد: از دست اندرکاران این حوزه به ویژه صنف عرضه کننده مرغ، انتظار است که با نصب بنر برای اطلاع رسانی لازم به مراجعین و همچنین تامین مرغ منجمد، از طریق شرکت پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان سمنان و توزیع آن در همه واحدهای تحت پوشش، برای تنظیم بازار اقدام کند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، با اشاره به اینکه توزیع مرغ منجمد رفاه حال قشر کم درآمد را نیز به دنبال دارد، ادامه داد: در کنار توزیع مرغ گرم، مرغ منجمد نیز باید به میزان کافی در دسترس مردم این استان قرار گیرد.
میزان عرضه مرغ زنده برای کشتارگاه، تعدیل در قیمت عرضه مرغ زنده و ضریب کشتار، همکاری لازم از سوی اتحادیه شرکت تعاونی مرغداران برای تامین مرغ زنده، اولویت تامین مرغ گرم مورد نیاز و سپس خروج مرغ مازاد با کنترل لازم، از مباحث این نشست به منظور تنظیم بازار مرغ بود.
در این نشست مقرر شد از سوی اتحادیه شرکت تعاونی مرغداران گوشتی، مرغ زنده مورد نیاز استان سمنان با قیمت هر کیلوگرم حداکثر 52 هزار ریال تامین شود.
شرکت پشتیبانی امور دام نیز موظف شد مرغ منجد با حداقل پنج ماه مهلت انقضاء توزیع کند.

 
نظرات شما
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۱۲/۰۴

    بيايد يك بار براى هميشه مشكل مرغ را حل كنيد و تا اينكه قيمت كمى بالا رفت جلسه ها و نشستها در هر استان ها برگزار و فقط به دنبال قيمت را پايين بياوريد و دوباره توليدكننده را به حال خود راها كردن ولى در حال حاضر با جوجه ٢٠٠٠ تومانى هزينه هاى دارو ،واكسن،أب برق گاز گازائيل،كارگر ونهاده ها كه دوباره در حال افزايش ميباشند قيمت مرغ زنده كه توليدكننده هم متضرر نشود بايد عرفى ان بين5200-5400 باشد دائم دچار نوسان نگردد تا توليدكننده با اطمينان خاطربه توليد بپردازد همچو تمام كشورهاى ديگر ما هم بايد بتوانيم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com