مرغ فروشان در آستانه ورشکستگی قرار گرفتند

مرغ فروشان در آستانه ورشکستگی قرار گرفتند

ایسنا: رئیس اتحادیه صنف مرغ ، تخم مرغ و ماهی فروشان زنجان از توقف مجدد توزیع مرغ در زنجان خبر داد و گفت: به دلیل توقف مجدد توزیع مرغ در زنجان ، مرغ فروشان این شهر در آستانه ورشکستگی قرار گرفتند.
سید ناصر موسوی افزود : مسؤولین ذی‌ربط استان به جای حل این مشکل ، اقدام به پاک کردن صورت مسأله می‌کنند و این در حالی است که در طول یک هفته گذشته ، فقط 12 تن مرغ توزیع شده است.
موسوی درخصوص مشکلات مرغ فروشان زنجان اظهار کرد: با توجه به این که توزیع مرغ در زنجان باز هم با بی درایتی مسؤولین به بن بست رسیده است ، صنف مرغ فروشان این شهر حتی قادر به پرداخت اقساط مالیات خود نیز نیستند و اگر این مسأله تا چند روز آینده ادامه پیدا کند ، معلوم نیست که چه عواقبی متوجه این صنف زحمتکش خواهد شد.
وی مصرف روزانه مرغ در زنجان را بین 15 تا 20 تن اعلام گرد و گفت: در ماه مبارک رمضان این میزان به 25 تا 30 تن افزایش می‌یابد و با توجه به عدم توزیع مرغ در زنجان ، برای به اشباع رساندن مصرف مرغ در این شهر باید روزانه 35 تن مرغ توزیع شود.
موسوی خاطرنشان کرد: با روندی که مسؤولان ذی ربط در پیش گرفته‌اند ، دیری نخواهد پایید که مرغ از سبد غذایی مردم زنجان حذف شود. مرغ زنجان علی رغم ممانعت از سوی ستاد تنظیم بازار ، از این شهر خارج می‌شود تا به مصرف سایر استان‌ها برسد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com