مرغ عروسی فاسد نبود

مرغ عروسی فاسد نبود

I.T.P: رییس کل دادگستری استان هرمزگان، گفت: طبق اعلام اداره‌ی بهداشت قشم، گوشت مرغ منجمد استفاده شده در حلیم عروسی فاسد نبوده است.
پیش از این در ایام عید اعلام شده بود که در قشم به علت فاسد بودن گوشت مرغ سرو شده در مجلس عروسی، 140 نفر به بیمارستان منتقل شدند که تعدادی از آنها فوت شدند و متاسفانه اکثر خبرگزاری ها به آن دامن زدند و از بین تمام موارد مصرفی در عروسی صرفا در تیتر خود اعلام کردند که گوشت مرغ آن مجلس فاسد بود.
این عمل خبرگزاری ها شدیدا مورد انتقاد موسسه I.T.P قرار گرفت طوری که به تمام خبرگزاری هایی که دارای خوانندگان عمومی بودند نامه ارسال نمود و اعلام کرد تا زمان مشخص نشدن قطعی نتایج آزمایشات نباید چنین قطعی و موثق بین تمام عوامل موجود، عامل اصلی را گوشت مرغ اعلام کرد.
خوشبختانه در همین خصوص و پس از نتایج آزمایشات رییس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد مورد فوق مربوط به گوشت مرغ نبوده است.
علی علیا در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اعلام این خبر، اظهار کرد: بر اساس نظریه‌ اداره بهداشت قشم، حلیم به علت نگهداری در فضای نامناسب فاسد شده بود و منجر به فوت مردی 50 ساله و مسمومیت 35 نفر شده بود.
رییس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه در مورد پرونده فوت در دادسرای قشم، گفت: با توجه به اعلام نظر اداره‌ی بهداشت قشم و از آنجایی که پرونده شاکی خصوصی ندارد و متوفی، با اختیار از حلیم استفاده کرده بود، پرونده مختومه می‌شود.
به گزارش ایسنا، طبق رسمی در روستای رمچاه در شب عروسی، حلیمی تهیه و صبح عروسی به منظور برآورده شدن آرزوها آن را می‌خورند اما در این مراسم پس از استفاده از این حلیم، یک مرد 50 ساله فوت و 35 نفر مسموم شدند.

 
کلمات کلیدی شایعه گوشت مرغ فاسد
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com