مرغ شب عید کیلویی 7 هزار تومان / مرغ منجمد کیلویی 5500 تومان

مرغ شب عید کیلویی 7 هزار تومان / مرغ منجمد کیلویی 5500 تومان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از کاهش قیمت گوشت مرغ در استان خبر داد و گفت: نوروز امسال پیش‌بینی می‌کنیم قیمت گوشت مرغ در گیلان به کیلویی هفت هزار تومان برسد.
علیرضا شعبان‌نژاد بعد از ظهر سه شنبه در جلسه تمهید مقدمات استقبال از نوروز سال 94 اظهار کرد: امسال دو محصول سیب و پرتغال برای توزیع در استان خریداری و ذخیره‌سازی شده است.
وی به مرحله سوم توزیع سبد کالای اقشار آسیب‌پذیر در استان اشاره کرد و گفت: مقدار یک‌هزار و 65 تن مرغ برای توزیع در گیلان در نظر گرفته شده و تاکنون 300 تن توزیع شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به ذخیره‌سازی یک‌هزار و 500 تن مرغ برای نوروز سال 94 در گیلان، بیان کرد: مرغ مورد نیاز از استان‌های دیگر در حال حمل به استان است.
شعبان‌نژاد از کاهش قیمت گوشت مرغ از سه روز گذشته در گیلان خبر داد و یادآور شد: سیاست‌های وزارت کشاورزی توزیع مرغ با قیمت هفت هزار تومان است و پیش‌بینی می‌کنیم قیمت گوشت مرغ تا شب عید به این نرخ برسد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه پنج مباشر توزیع مرغ سبد کالای اقشار آسیب‌پذیر در استان را به عهده دارند، خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر 450 تن مرغ سبد رایگان کالا در گیلان توزیع شده است.
وی قیمت گوشت مرغ منجمد برای مصرف‌کننده را 5 هزار و 500 تومان اعلام کرد و افزود: مرغ منجمد در سردخانه کیلویی 5 هزار و 100 تومان به توزیع‌کنندگان ارائه عرضه می‌شود.
شعبان‌نژاد وضعیت ذخیره‌سازی گوشت مرغ در گیلان را مطلوب خواند و اظهار کرد: یک‌هزار و 500 تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده است.
 
نظرات شما
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۱۲/۲۰

    اقاى شعبان نژاد با چه منطقى اين صحبت ها را ميكنيد قصد فرار از واقعيت را داريد يا درك قيمت واقعى مرغ و يك محاسبه ساده برايت سخت است كه يكبار ديگر براى أمثال شما بايد گفت در حال حاضر با جوجه 2000 افزايش قيمت نهاده ها،سوخت،اجاره،دارو،واكسن،حمل ونقل،كارگر،تلفات،و،،،مرغ زنده هر كيلو 4700-4800 تومان هزينه ميبرد كه در زمان فروش اگر كه با احتساب عرفى به نقدى هركيلو 200 تومان و هركيلو 500-600 تومان سود مرغدار يعنى فروش مرغ زنده كيلويى5500 در شرايط فعلى و لاشه ان بين 7500/7700 بستگى به أنصاف دلالان دارد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com