مرغ سبز به زودی در خراسان جنوبی تولید می‌شود

مرغ سبز به زودی در خراسان جنوبی تولید می‌شود
رئیس نظام دامپزشکی خراسان جنوبی از تولید مرغ سبز در خراسان جنوبی خبر داد.
محمود قربانزاده اظهار کرد: با برنامه هایی که اداره کل دام پزشکی خراسان جنوبی انجام می دهد به زودی مرغ سبزدر این استان تولید می شود.
رئیس سازمان نظام دامپزشکی خراسان جنوبی تصریح کرد: مرغ سبزبه معنای مرغ سالم و طبیعی است که در کشورهای توسعه یافته تولید شده و برای تضمین سلامت مردم و مصرف کنندگان عرضه می گردد ، زیرا در پرورش و تولید این دسته از مرغ ها از مواد آنتی بیوتیک ، هورمون و داروهای شیمیایی استفاده نمی شود.
وی افزود:در سال گذشته در مرغداری های استان تولید چند مرحله مرغ سبز را داشتیم ولی چون برای ادامه ،  نیاز به آزمایشگاه تخصصی بود وآزمایشگاه تخصصی آنتی بیوتیک در استان نداریم کار ادامه پیدا نکرد.
رئیس سازمان نظام دامپزشکی خراسان جنوبی  افزود:با کارهای انجام شده آزمایشگاه بررسی باقی مانده آنتی بیوتیک در استان به زودی راه اندازی می شود.
قربانزاده گفت: هم اکنون بسیاری از مرغداری ها مرغ سبزدارند ، ولی بدلیل نبودآزمایشگاه ، مرغداری ها نمی توانند این مرغ سبز را وارد چرخه بازار کنند.
وی بیان کرد: با راه اندازی این آزمایشگاه به زودی تولید مرغ سبز در استان انجام وبا مهر تاییدوارد بازار خواهد شد.
رئیس سازمان نظام دامپزشکی خراسان جنوبی  اظهارکرد: با بررسی های انجام شده در خراسان جنوبی هیچ مورد تب برفکی در بیرجند وجود ندارد وبا تمهیدات انجام شده در داخل استان تب برفکی یافت نشده است.

 
نظرات شما
  •  

    مرغداری از شمال غرب گفت : ۹۲/۱۲/۰۸

    آقای رییس معذرت می خوام آن چیزی که در کشورهای پیشرفته به عنوان مرغ سبز مطرحه مرغی که جوجه آن جوجه تراریخته نباشه دان مصرفی برای آن نه تنها نباید از گونه های تراریخته باشه بلکه باید برای تولید آن هم هیچگونه سم یا کود شیمیایی مصرف نشده باشه و در پرورش مرغ هم هیچگونه مواد شیمیایی مصرف نشه و اصلا به صورت صنعتی هم پرورش پیدا نکنه حالا ببینید می خواهید این مرغو تولید کنید بعد ادعا کنید

    پاسخ...
  •  

    ضرغامی گفت : ۹۲/۱۲/۱۱

    اقای دکتر توقع من مرغدار از شما به عنوان دکتر این است که حرف را با دلیل بزنید در تولید گوشت مرغ در کدام مرغداری را حالا شما دیده اید که ازهورمون استفاده شود؟
    خواهش میکنم برای قشنگ شدن سخنرانی از گفتن حرفهای بی پایه پرهیز کنید چون مردم روی حرفهای شما حساب میکنند وشما عامل تخریب بیشتراین صنعت رو به زوال میشوید.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com