مرغ روی دست مرغداران خوزستانی مانده است

مرغ روی دست مرغداران خوزستانی مانده است
رئیس اتحادیه مرغداران خوزستان با بیان این‌که مرغ روی دست مرغداران خوزستانی مانده است، گفت: متأسفانه به علت کاهش تقاضا قیمت مرغ روز به روز کاهش می‌یابد.
محمدحسین زمانی‌راد عنوان‌کرد: در حال حاضر مرغداران خوزستانی مرغ خود را با پایین‌ترین قیمت نسبت به استان‌های دیگر عرضه می‌کنند.
وی افزود: مرغ تولیدی روی دست مرغداران مانده و در چنین شرایطی نیاز به صادرات داریم.
رئیس اتحادیه مرغداران خوزستان بیان‌کرد: میزان تولید مرغ خوزستان امسال نسبت به سال‌گذشته تغییری نداشته اما میزان تقاضا به‌طور قابل توجهی کاهش یافته است.
زمانی‌راد اظهارکرد: کاهش تقاضا برای مرغ از یک سو و افزایش هزینه‌های تولید از سوی دیگر مرغداران را متضرر کرده است. در حال حاضر هزینه‌های تولید از خرید جوجه یک روزه تا قیمت انرژی و نهاده‌ها و دستمزد کارگران افزایش دو برابری داشته اما قیمت مرغ همچنان سرجای خود مانده است.
وی با بیان این‌که صنعت مرغ به حال خود رها شده و کسی نیست که به داد این صنعت برسد، خاطرنشان‌کرد: اگر وضعیت صنعت مرغ به این شکل ادامه یابد قطعاً این صنعت در آینده‌ای نه چندان دور از بین خواهد رفت.
رئیس اتحادیه مرغداران خوزستان افزود: در حال حاضر هر کیلوگرم مرغ زنده 4200 تا 4300 تومان در مرغداری‌ها عرضه می‌شود، در حالی که هر کیلوگرم مرغ 5 هزار و 780 تومان پای مرغدار تمام می‌شود.
زمانی‌راد گفت: از آن‌جایی که دولت توان جذب مازاد تولید مرغ را ندارد و از طرفی نبود مشتری برای این محصول، مرغداران مجبور به عرضه مرغ، زیر قیمت تمام شده هستند. لذا از دولت می‌خواهیم با توجه به این‌که در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم، در این زمینه به‌طور جدی جهت حمایت از تولید مرغ وارد عمل شود.

 
کلمات کلیدی کاهش تقاضا مرغ
نظرات شما
  •  

    اسحاق مرموزیان گفت : ۹۳/۰۳/۲۱

    با سلام به مرغداران خوزستا نی که هیچ حا می وپشتیبانی ندارد لااقلاز شما اقای زمانی رادعمل می خواهیم نه شعار با کمال تشکر

    پاسخ...
  •  

    حسن اسلام کیش گفت : ۹۳/۰۳/۲۲

    باسلام:مازادعرضه مرغ وتخم مرغ به دلیل کاهش قدرت خریدعمومی است که خودمنبعث از سیاست های پولی وانقباضی دولت درجهت کاهش نقدینگی وکنترل تورم میباشدکه رکودی خارج ازظرفیت وکشش اقتصادرابه ارمغان اورده.
    تنهاراه برون رفت ازاین وضعیت ونجات این صنعت بزرگ ومفیدواستراتژیک فعلاتسهیل درامرصادرات مازادعرضه وبه کارگیری ارزحاصل برای واردات نهاده های موردنیاز این صنعت میباشد.
    ازدست دادن هرلحظه باعث نابودی این صنعت عظیم ومتعاقب ان بیکاری -گرانی وعدم وصول اقساط وامهاییستکه بانکهادراختیارسرمایه گذاران گذاشته اند.

    پاسخ...
  •  

    مرغداراهوازی گفت : ۹۳/۰۳/۲۲

    باسلام من چه بگویم ازبیعدالتی درکدام صنعت وصنفی این چنین است که محصول یاکالاراازیرقیمت تمام شده بفروشند جزصنعت
    کثیف وبدون حامی مرغداری که متولیان سوبسید مرغ راازجیب
    تولیدکنندگان بیچاره ومجبورپرداخت میکنندوحالش رامیبرندکه
    مامرغ ارزان بدست مصرف کننده میرسانیم بنده بعداز50روزتلاشوزحمت بی وقفه دراین بشدت گرم وطاقت فرسا مجبوربفروش مرغ خودشدم وبلطف حمایت مسولین از
    صنعت مرغدار بالغ برمبلغ 35میلیون تومان زیرقیمت تمام شده
    فروخته ام آیاکسی پاسخگوهست مسلما"خیر فقط بخداپناه میبریم ان الله مع الصابرین

    پاسخ...
  •  

    مرغدار ایلامی گفت : ۹۳/۰۴/۰۲

    با سلام خدمت مرغداران و مسولین محترم اهای مسولین محترم محض رضای خدا به داد ما مرغداران برسید اگه وجدان دارید تا بحال فکر کردید شما روزی که به ان مقام رسیدید به درگاه خداوند قسم خوردید حامی این صنعت باشید ولی متاسفانه اینگونه نیست خیلی مرغدار سراغ دارم بدلیل ان قیمتی که شما روی ان مرغ گذاشتی العان ورشکست و در زندان به سر میبرد حال شما بروید و شب با وجدان اسوده سر روی متکا بگذار نمدانی چه خیانتی در حق زن و بچه ان مرغدار ورشکسته کردید حال برو اسوده بخواب ما هم خدایی داریم

    پاسخ...
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۰۴/۰۴

    آقايان محترم من ٢ تا فارم دارم در حال حاضر نزديك يكسال است تعطيل كردم ولى شما همكارى نميكنيد و هى با ضرر هم جوجه ريزى ميكنيد خود كرده را تدبير نيست فعلا نريزيد تا تكليف مشخص شود هيچ كسى باور به ضرر شما ندارد چون ميگن اگه ضرر دادى چرا هى مي ريزى ولى كو گوش شنوا باز هم فردا شروع به جوجه ريزى ميكنيد حال خود دانى ولى اگه دفعه ديگر بگى ضرر دادم من يكى ميگم خا را شكر كه حقت بود

    پاسخ...
  •  

    جواد عاشق دل گفت : ۹۳/۰۴/۱۲

    ای کاش دوستان ومسولین سایت محترم درد دل زحمتکشان واقعی را در یک جایی در سایت قرار دهند که مسولین محترم ببینند ولی گویا در جایی قرار گرفته که محدود کسانی ان هم به طور اتفاقی ان را خواهند دید نمیدانیم درد دل خود را به کجا ببریم بابا خدا شاهده 90درصد گوشت این جامعه ما بد بخت بیچاره تا مین میکنیم چرا فکر اساسی در مورد ما نمیشه التماس دعا

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    ITPNews گفت : ۹۳/۰۴/۱۵

    سلام - تمام نقطه نظرات در خصوص هر مطلب در انتهای آنها قابل مشاهده می باشد.
    کلیه نظرات نیز در آدرس زیر قابل مشاهده است
    اما نظر شما کاملا درست هست و حتما این قول رو به شما می دم که جای بهتری رو برای نمایش نظرات ثبت شده مخاطبین در نظر بگیریم.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com