مرغ دچار افت قیمت شده، مرغ ها را از بازار جمع کنید!

مرغ دچار افت قیمت شده، مرغ ها را از بازار جمع کنید!
عضو اتحادیه سراسری مرغداران مرغ گوشتی گفت: با توجه به افت قیمت مرغ در بازار،‌برای جلوگیری از متضرر شدن مرغداران لازم است شرکت پشتیبانی امور دام وارد کار شود و مرغ‌های تولیدکنندگان را خریداری کند.
محمدحسین زمانی راد اظهارکرد: در حال حاضر مرغ زیر قیمت تمام شده در اکثر مناطق کشور عرضه می‌شود که این وضعیت در خوزستان بیش از سایر نقاط کشور دیده می‌شود.
وی افزود: مرغداران خوزستان در طول دو سال اخیر فقط در ایام عید و یک ماه گذشته مرغ را به قیمت مناسب عرضه کردند و از این بابت خیلی دچار خسارت شدند؛ به طوری که تعدادی از واحدهای تولیدکننده از چرخه تولید خارج شدند.
عضو اتحادیه مرغداران مرغ گوشتی گفت: به دلیل کاهش تقاضای مرغ در یک ماه گذشته، مرغ‌های تولیدی رشد کرده‌اند و خریداران اکنون هر کیلوگرم مرغ را کمتر از قیمت تمام شده خریداری می‌کنند.
زمانی راد تصریح کرد: در حال حاضر هر کیلوگرم مرغ در خوزستان در مرغداری‌ 3300 تومان است در حالی که قیمت تمام شده آن بیش از این مبلغ است.
وی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی برای جلوگیری از متضرر شدن مرغداران لازم است شرکت پشتیبانی امور دام وارد کار شود و مرغ‌های تولیدکنندگان را خریداری کند.
 
نظرات شما
  •  

    محمد مرغدار گفت : ۹۴/۰۸/۱۶

    ...... بر سر اتحادی ها و دولتی که قادر به تنظیم یک قیمت مرغ در بازار نیستند. بهتر برند بمیرند

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    علی پیش کسوت گفت : ۹۴/۰۸/۱۷

    صد در صد کاری مفید است

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    سيد مجيد نعيمي گفت : ۹۴/۰۸/۱۷

    اين بلا را دولتيها سر توليد كننده آوردند ربطي به اتحاديه ها نداره وقتي در سال نود به جاي پرداخت وام جهت ساخت كشتارگاههاي مدرن و صنايع تبديلي مرغ دوباره براي افزايش توليد مرغ گوشتي وام پرداخت كردند امروز ما رو به اين روز نشوندند .روي صندلي چرخدار نشستند ميگن حجم توليد تون را بياريد پايين.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com